Skip to content

Hello world!

8 mars, 2009

Nå er den her, bloggen som hovedsaklig skal holde dere oppdatert på hverdagen min når jeg reiser ut som utvekslingsstudent med AFS til USA høsten 2009 fram til sommeren 2010(men jeg tror ikke bloggen ender der). Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal skrive på norsk eller engelsk, men det kommer nok til å bli en blanding en gang i blant. Også, inntil videre så er bloggen litt «i ustand», for jeg har ikke kommet meg skikkelig inn i det da jeg nettopp fant ut at jeg har en spansklekse som har innleveringsfrist i morgen -.-

I tillegg vil jeg begripe sjansen til å si GRATULERER til alle jenter på kvinnedagen i dag. I denne sammenheng vil jeg henvise til en liten artikkel av Sofie Frøysaa, hvor hun minner oss på at «Kvinnedagen symboliserer at kampen om likestilling, fremdeles er verdt å kjempe for.» Utrolig godt skrevet synes jeg. Du finner artikkelen her.

More later, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. idamholm permalink
    8 mars, 2009 19:51

    Jeg skal følge med 🙂 Og gratulerer, ja 🙂

    • 8 mars, 2009 20:01

      Gratulerer til deg også Ida, og jeg skal holde et øye med deg også 😉 Be afraid..

Legg igjen en kommentar

