Skip to content

More than Santa Claus, your sister knows when you’ve been bad and good.

10 mars, 2009

Dette innlegget er dedikert til broren min. En enestående gutt som jeg alltid vil være glad i. Jeg har aldri tvilt et sekund på han, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Denne gutten kommer til å gjøre det bra i alt han vil.

Lillebroren min Erik skal konfirmere seg kristelig nå i mai, og det har ikke helt gått opp for meg hvor stor han er blitt! Det virker som om det var i går at vi spilte Gameboy på laaange flyturer sammen og jeg lærte han hva man skulle trykke på for å få Mario til å ta superfart for å hoppe lengre… Vi ville kranglet over hvem som skulle ha hvilken farge på både Gameboy, Nintendo DS og på parasollene man fikk i isen på restauranter. Nå vet han veldig godt hva han vil og hvem han er og hvilken farge han liker best, i tillegg er det nå jeg som går til ham når jeg trenger hjelp med spill og spillkonsoller. Vi pleide å sitte i mange timer og se på Disney-filmer, som vi nå også kan ut inn. (Erik: Er det min stemme? Er dét MIN stemme? Nåvel…)

Kjedelig nok, så har vi ikke mye tid til å være sammen med alt som skjer i både hans og mitt liv, men jeg skal tvinge han med på litt kvalitetstid med storesøs før jeg reiser til USA, for jeg vet at jeg kommer til å savne han aller mest. – Det store, smittende smilet hans, og unødvendige vitser som jeg så motvillig ler av for hans skyld (neida, Erik. Du er morsom 8) ). Det lange håret hans som han kom hjem en dag og hadde klippet kjempekort, du er full av overraskelser, Erik! Ikke minst vil jeg savne måten han er der for meg og hjelper meg med alt (spesielt nå når jeg er handikappet etter en ankeloperasjon), og han gjør det med et smil om munnen og trøster og motiverer meg når jeg har vondt.

Erik er alltid en som stiller opp og en man kan stole på, og hvis han ser på meg som halvparten av en søsken som han har vært for meg, da er jeg utrolig fornøyd. 

Grunnen til at jeg kom på det at Erik skal konfirmere seg, er fordi mamma dro til Ski storsenter i dag for å hente invitasjonene hans. Det som er problemet er at jeg kom på at jeg ikke har tenkt noe på gave til han!! Oh nooes! Så nå må jeg tenke ut noe sinnsykt bra som han blir strålende fornøyd med å få! For det er jo målet🙂 Det er hans dag, og jeg vil ikke at den skal bli noe annet enn perfekt i hans øyne. Broren min er verdens beste, og sånn er det bare. Han er omtenksom, utrolig smart, morsomt, talentfull på mange områder og ikke minst snill :) Uansett hva som skjer vil vi alltid ha hverandre, og jeg ville ikke hatt det på noen annen måte.

Elisabeth og Erik

Elisabeth og Erik

 

(Overskrift, sitat av ~Linda Sunshine~)

2 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    12 mars, 2009 08:41

    Det var skikkelig koselig innlegg, Elisabeth !🙂

Legg igjen en kommentar

