Skip to content

«På reisefot»

12 mars, 2009

YES, i går fikk jeg et etterlengtet brev fra AFS hvor det blant annet stod at jeg innen noen dager ville få mail om brukernavn og passord til AFSsiden «På reisefot». Skuffa, jeg som trodde jeg skulle få det i brevet. Da tenkte jeg at «å nei nå må jeg vente enda lenger…»,  men så sjekket jeg mailen og fy søren der var det kommet en mail med brukernavn og passord! YAY! Lett at jeg gikk inn på siden.

Jeg merker at jeg er ganske lettet over å ha kommet et steg lengre i prosessen. Det er tross alt på denne siden at all informasjon om basically alt vil legges ut!

En nedtur er at for noen dager siden fikk jeg en mail hvor det stod at det er obligatorisk preorienteringsleir i Oslo 17. – 19. april. NEI, det går jo ikke må de skjønne, det er jo NM-helgen i livredning :(  Jeg må se om jeg får lov til å fordele helgen mellom disse to event’ene, hvis ikke vet jeg nesten ikke hva jeg gjør; jeg må jo på preorientering, men NM har jeg jo holdt av og lovet at jeg skal komme på siden i fjor! Dessuten må jeg jo stille opp som trener, når «barna mine» skal ut som både rookie’s og ungdom. Mange av dem som førstegangsdeltakere!

Jeg får håpe alt løser seg, men ellers er jeg bare stoked over at det endelig begynner å skje ting!

 

Apropos at det begynner å skje ting: Jesper har endelig fått ut fingeren og skrevet ikke bare ett men faktisk TO innlegg på bloggen sin🙂 Han skriver morsomt og det kommer til å bli veldig spennende å følge med på bloggen nå og når han reiser ut som utvekslingsstudent til Bedford, England 09/10!  Les bloggen hans her.

 

Heldigvis er det torsdag i dag, og da slutter jeg 11:20. SCORE!! En bra ting med å være handikappet (pga. gips og krykker), er jo det at jeg får taxi fra skolen og hjem ti min. etter skoleslutt. I dag passer det veldig bra i og med at det skytes ned kald og våt snø i en 40 graders vinkel fra himmelen. Varm taxi fra skoleinngangen, helt fram til inngangsdøren min, og så er det rett inn og ta igjen litt på søvn🙂

More soon, Elisabeth.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

