Skip to content

¿Question mark, much?

16 mars, 2009
tags:

question me?Jeg lurer på en liten ting: Hva liker du å lese om egentlig? Jeg bare skriver i vei og ser hvor mange lesere jeg får. Men siden det er minimalt med kommentarer på det jeg skriver så lurer jeg ikke bare litt, men veldig på hva dere faktisk liker med hva jeg skriver? Jeg synes det er utrolig gøy å ha fått en god mengde lesere på så få dager som jeg har blogget, og vil derfor høre litt mer fra dere!

Så; kom og sitt litt på fanget. Nei, det andre fanget, og fortell meg nå, hva er det dere egentlig liker å lese om? Eventuelt hva er bra med det jeg skriver?

 ———————————————————————————————————————-

I’m wondering: What do you like to read about? I’m just writing ahead and later I’m able to see how many people who reads it. But because there are a minimal ammount of comments on my posts I’m wondering, not just a little, but a lot about what you actually like about what I write? I find it incredibly cool that I’ve already got a lot of readers on this short period of time, and that’s why I would love to hear more from you!

So; come over here and take a seat and tell me: What is it that you really like reading about? Or/and what makes my posts good/readable?

 

Luuv, Elisabeth

10 kommentarer leave one →
  1. Stooornes permalink
    16 mars, 2009 22:12

    Skriv i vei du, det er det som er morsomt🙂 Er kjedelig å lese tilgjorte blogger, de skal være «på sparket»-style!

    Hvor mange lesere har du forresten? Per dag?

    • 16 mars, 2009 22:38

      Hehe jeg er ganske enig at det er de som er på sparket som er morsomst og mest interessante, men jeg vet jo ikke hva folk liker før de sier det😀
      Men dersom det er noe SPESIELT som noen synes jeg egner meg spesielt til å blogge meg om så er det jo ganske spennende og utfordrende, om du skjønner?😀
      Spør meg på skolen i morgen om det samme, så skal du til og med få DAGENS tall😉

  2. 16 mars, 2009 22:15

    Du kan skrive om ting som interesserer deg, retten og sletten, som vi sier her på østre Nesodden.

  3. 16 mars, 2009 22:28

    så gøy, jeg gleder meg til du skal reise, å følge med på hva som skjer!😉 og frem til den tid er jeg for at du bares rkiver hva som faller deg inn, det blir som oftest best og!😉

  4. Vincenzo Biagio Fazzari permalink
    17 mars, 2009 02:48

    i just love reading in english🙂 haha u no i cant read norwegian
    and because u write it i read it❤
    ily liz🙂

  5. rikkeinorge permalink
    17 mars, 2009 11:36

    Hva om jeg ikke vil sitte på fanget ditt da? Hm? Hva skal du gjøre med det? INGEN TINGEN KAN JEG FORTELLE DEG!!!!! Så SYND det!!! Mohahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha;)<3

    Og jeg liker at du skriver ting som jeg kan kommentere litt morsomt på (slik som jeg allerede har gjort i denne kommentaren ;))

Legg igjen en kommentar

