Skip to content

Åj

17 mars, 2009
tags:

I dag har jeg ganske mye å gjøre. Ikke like mye som jeg kommer til å måtte gjøre i morgen, men en god del ting jeg må gjøre. Vi har den ultimate prøve-uka nå og jeg har nettopp gjort meg ferdig med å pugge til engelsk som er til i morgen, og må nå kjøre i gang med mattepugging (til fredag). I morgen etter engelskprøven skal jeg pugge til gymprøven som er på torsdag, og det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem fra jobb også den kvelden. Kjører på med gymprøven på torsdag og når jeg kommer hjem er det matte matte matte hele dagen. Jeg skal jo selvfølgelig få 6’er i alt dette!🙂

Med dette sagt må jeg med hånden på hjertet si at det ikke kommer til å bli noe særlig innholdsrike innlegg de neste dagene. Skole kommer først vet dere!

 

Så nå skal jeg grave meg dypt ned i matteboka, og høre på musikken jeg liker best (uten musikk er det no chance).

Jeg kom forresten nylig forbi en ny sang av The Veronicas som heter Untouched. For min del blir den litt «den nye 4ever» (som dere forresten burde høre), og jeg elsker det. Jeg liker for så vidt The Veronicas ganske godt generelt. Jepp, funfacts om meg🙂

Her er sangen, og musikkvideoen er ikke av The Veronicas, men av noen jenter som var med i en musikkvideokonkurranse.

Hva er det dere liker å høre på når dere gjør lekser/øver til prøve?

 

Ønsk meg lykke til, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 18 mars, 2009 22:50

    hahaha, det tror jeg må være den heftigste smaken jeg har hørt om!

    og, den med rikstv-gutten hjalp. nå skal jeg sove godt med tanken i hodet om at jeg faktisk er søtere enn rikstv-gutten😉

    • 18 mars, 2009 23:28

      Ja, det var det jeg også tenkte! Jeg er jo den rette gründer! øhm.
      Uansett, riks-tv gutten ha’kke sjans mot deg. Bare sier det/sa det🙂
      Og takk for skriftlig støtte, håper du stemte på meg, for du vet «vote for change, change we can believe in«. (Amen, Obama!)

Legg igjen en kommentar

