Skip to content

Mitt alfabet – A

20 mars, 2009

Challenged av IdaM som ble inspirert av … Ja and the list goes on. Greia er at jeg fra nå av skal ukentlig (ja, vi får se, dette er vanskeligere enn det ser ut som.) ta for meg forskjellige bokstaver som til slutt skal utgjøre mitt alfabet 🙂

 

A for ABBA

Finnes det noe mer fengende og tidløst?

 

A for Awesome

A for Awesome - Updated by Paul Thurlby.

«Without me, you’re just aweso…» (Plus, how great is this word?)

 

A for Avokado

Hva er det avokado ikke kan brukes til? Dessuten, smaker det såå godt!

 

A for Audi http://wallpapers.dpiq.org/wp_17__Audi_S8,_Full-Size_Luxury_Car.html

 Garantert på topplisten blant favorittbilmerker!

 

Hva står din «A» for? Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    20 mars, 2009 22:57

    Hei, du kom jo på mange bra ting ! 😀

    • 20 mars, 2009 23:06

      Hehe jeg tok IdaM’s råd og tok en liten tur på FlickR 🙂
      Men jeg synes det ble bra after all haha 😀

  2. 30 mars, 2009 01:51

    Må forresten også legge til: AFS ❤
    Jeg mener, hvor bra er den organisasjonen? KNALLBRA (i et nøtteskall:))

Legg igjen en kommentar

