Skip to content

Fri

21 mars, 2009
tags:

Ja, du leste riktig. Jeg har FRI. Ingen lekser som skal gjøres, ingen spesielle avtaler som jeg må holde. Jeg lader opp skikkelig for første gang på en god stund (unntatt at jeg var på jobb i dag morges, men det er bare kos uansett)🙂 Å bare slappe av hjemme av og til er helt konge. Jeg nyter det (selv om når gipsen kommer av, er det fest, haha;)), og at Vince har fått mobilen tilbake og sender meg mld’er nå er bare toppen av kransekaka. Han er så sinnsykt heldig og skal til Belize i natt, og det kan kanskje ikke min «fri-helg» toppe. Bare se på dette liksom! 

Allikevel er det jo snart påske da😉 Så vi får nå bare se hvor jeg drar!🙂

 

Nå har jeg nettopp sett ferdig en helt fantastisk morsom film som heter «Step Brothers«. Har du ikke sett den ennå, har du gått glipp av noe. Men don’t worry! Her kan du se traileren!

«I’m Dale, but you have to call me dragon.»

 

Haha, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. 21 mars, 2009 23:41

    Åh, avocado… Det er digg!

Legg igjen en kommentar

