Skip to content

The feel good drag –

26 mars, 2009

Ok, det som er greia er at nå har jeg fått av meg gipsen og det er helt maad deilig! (selv om jeg føler meg litt naken 😛 (Men det er jo umulig å gå x) Av alle steder så gjør det ikke vondt der hvor jeg faktisk har operert, men derimot i akillesen og under foten. Da betyr det jo bare en ting: TRENING! 😀

«Endelig!» sier nå  bare jeg. Jeg har vært ganske helt innelåst egentlig de siste seks ukene pga gipsen. Herregud, det er ikke lett med snø, is, gips og lav moral (haha). Lett at det blir svømming på lørdag, fåsiså 🙂

Legger nok ut et bilde senere hvor dere får se OPERASJONSSÅRET :O haha 🙂 Det er pent, det sier legene!

 

Uansett, har ikke tid akkurat nå til å skrive så mye her for jeg må pugge for livet til en naturfagsprøve som er i morgen (antar at mange av mine klassekamerater nettopp sitter og gjør det samme selv nå). 

 

Ønsk meg lykke til, Elisabeth

No comments yet

Legg igjen en kommentar

