Skip to content

Til Peter

27 mars, 2009

Ja, nå skal jeg faktisk klage på snøen, Peter! Jeg tror ikke jeg er alene når jeg grøsser når jeg ser kram hvit bløeeh falle ned fra himmelen atter en gang en fredagsmorgen. Jeg mener HA-LLO! Nå som vi har smakt på våren (som Astrid så poetisk sa på skolen i dag), er det ukult å kjøre på med snø og kulde igjen synes nå jeg, Herr. Vinter.

Men gode nyheter! Det er meldt rundt 10°C og sol til uka! JA TAKK!😀

Du liker vel det også, Peter? (Jeg vet du gjør det ;))

 

Så hold ut! Sommeren kommer snart.🙂

 

ELISABETH,SOL

2 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    28 mars, 2009 17:46

    Åh, du siterte meg litt ! Haha😛 (I dag er det fint vær, forresten og det er digggg!)

    • 29 mars, 2009 13:45

      åh jaa, herregud i dag er det himmelsk. Forventer flere dager som dette framover!

Legg igjen en kommentar

