Skip to content

Operasjonssår much?

28 mars, 2009
tags:

Jada, her er det:

 En lettere hoven og muskelløs fot med operasjonssår <3

Er det ikke pent? I tillegg har jeg fått motivasjon og knallråd fra godgutten Brede når det kommer til opptrening av foten igjen og diverse gode tips. Tusen takk, Bgede 🙂

 

Operasjonsveteran – Elisabeth

7 kommentarer leave one →
  1. 29 mars, 2009 23:17

    Hei:D Skal til USA med AFS neste år jeg også! Linker deg jeg:)

  2. Dorthe permalink
    30 mars, 2009 01:01

    Aiaiai, det så søren meg ikke noe godt ut!
    Sjekka innom bloggen din en liten tur bare, synd vi ikke skal på preorienteringsleir i Oslo samtidig.. Skal den 24-26 jeg! 😮

    • 30 mars, 2009 01:08

      Jaa 😦 Og det rare er at jeg bare har hørt om jeg som skal dit, jeg skjønner ingen ting! Og i tillegg skal jeg egentlig på NM den helgen i livredning 😦 Håper jeg finner en løsning før onsdag (svarfrist) 😦
      Men FLYTUR sammen i hvertfall 😀
      Koselig at du kom innom bloggen min (tihi) og takk, det er ikke spesielt godt 😦 Men er på bedringens vei!

  3. Dorthe permalink
    30 mars, 2009 01:16

    Men hvis du spør, så tror jeg kanskje du kan få bytte? Jeg har hvertfall hørt om andre som har bytta, fordi det ikke passer akkurat den helga.. Taper ingenting på å spørre hvertfall ;D

    • 30 mars, 2009 01:20

      DET hadde vært kult vet jeg! :O
      Ja, jeg må nesten sjekke for jeg vil delta på NM 🙂

  4. Dorthe permalink
    30 mars, 2009 01:31

    Gjør det du, kjett å gå glipp av en av delene hvertfall :]

Legg igjen en kommentar

