Skip to content

En viss helgen

29 mars, 2009

Etter en vond ankeloperasjon hvor jeg har vært dømt til gips og krykker er det er en person som har stått ut fra de andre og tilbrakt 5 uker (av 7, hadde 2 uker ferie) som min slave, og frivillig til og med. Hver skoledag har vært lettere enn lettest, i og med at hun har båret bøker, sekk, jakke og i tillegg fylt flasken min med vann, kjøpt og båret maten min for meg, løpt fram og tilbake til skapet mitt for å hente, bringe, stappe, og legge ting inn i det for å nevne noen få ting. Dessuten har jeg også blitt møtt med et stort smil hver gang jeg kommer inn på skolen (på mirakuløst vis kom vi alltid samtidig selv om hun tok buss og jeg tok taxi), og noen ganger har hun til og med ventet på meg utenfor skolen på morningen så det skulle være litt lettere («og da slapp hun å loke i kantina». Men den kjøper jeg ikke ;)), og hun følger meg alltid til taxien når skolen er slutt.
Vi har en veldig god tone, og at hun (uten at jeg trengte å spørre) trådde til og hjalp meg og var både fysisk og psykisk støtte i 5 uker, styrker bare det jeg tenker om henne og føler for henne. Hun er helt fantastisk og jeg er utrolig glad i henne. Hun har i løpet av skoleåret blitt en av mine beste venner, og jeg kunne ikke bedt om mer!

Det er andre som også har stilt opp mye og vært ekte venner når det har vært ganske vanskelig og ensomt, blant annet Pernille, Ida Marie og Astrid, og generelt er det mange som har satt seg ned med meg og slått av en prat og så videre. Tusen takk, det betyr utrolig mye! Allikevel kan ingen måle seg med Rikke!

RIKKEHATTIFNATT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Derfor er dette innlegget dedikert til henne, som en takk for alt og du er ikke kvitt meg selv om jeg kan gå litt hver dag uten krykker (jeg har fortsatt opptreningsfasen!! Bwahaha).

 

Du er utrolig, Elisabeth

14 kommentarer leave one →
  1. 29 mars, 2009 19:49

    So heldig du e ! 😀
    Okei, da går fint 😉

  2. 29 mars, 2009 20:08

    Jeg kunne ikke vært mer enig om Rikke:D Skjønner ikke at hun gidder! Neidaa:P Hun er verdt å ta vare på! Og hyggelig du setter pris på oss ikke fullt så oppofrende også 😀 Du er så søt 🙂

    • 29 mars, 2009 20:37

      DU er søt! Men jeg skjønner faktisk ikke at Rikke gidder, jeg heller. Jeg er SKAMHELDIG!! 😀
      og selvfølgelig setter jeg pris på dere også, jeg tror at mitt handikapp har bragt oss nærmere 😛 hehe<3

  3. rikkeinorge permalink
    29 mars, 2009 20:26

    Men du gjør det ikke så veldig vanskelig å være sånn da, du er meg en liten knupp av og til 😀 Og nå kan du gjette hvilken slave som sitter med et stort glis om munnen og litt tårer i øynene, bare fordi du er så søt som du er :D<3 Du blir nok ikke kvitt meg, selv når du kaster krykkene og kan kjøpe din egen mat og bære den selv. Selvom du drar til USA blir du ikke kvitt meg, du må jo tross alt gå enda et år til her i Norge!! Mohahaha <3<3

    • 29 mars, 2009 20:39

      faen 😦

      TULLA 🙂

      Jeg er helt ok, av og til 😀 Det er bra du likte det jeg skrev, jeg sa jo at du bare skulle vente å se 😀 tihi<3
      Jeg synes for så vidt at det er helt greit at jeg ikke blir kvitt deg (for jeg har egentlig ikke lyst)
      USA blir kjipt når jeg må forlate deg, men så glemmer jeg deg 😀 hehe neida, men du må komme og besøke pweease?<3

      3. året blir skiiitgøy 🙂 just wait and see!

  4. rikkeinorge permalink
    29 mars, 2009 20:51

    Haha, det hadde du nok likt tenker jeg! Men du skal nok ikke se bort ifra at jeg hadde likt å besøke deg, så :)<3
    3.året er så lenge til! Men så lenge du kommer tilbake til da, og ikke er så kraftig handikappet hele tiden, så blir det mer enn bare verdt å vente på 😀 Gleder meg allerede :D<3

  5. 29 mars, 2009 21:11

    linker deg også jeg 😀

  6. 29 mars, 2009 22:07

    Jeg reiser med afs ja :))
    Så gøy at vi skal lande på samme plass , håper på å bli kjent med så mange som mulig av de jeg skal reise nedover med, er en laang flytur 😀
    Linker deg å 🙂

  7. 30 mars, 2009 09:06

    så koslig da, jeg linker deg å jeg.:) håper vi møtes før vi drar til usa:)

Legg igjen en kommentar

