Skip to content

Mitt alfabet – B

2 april, 2009

Del numero dos av mitt alfabet! (no way!?😮 )

 

B for Bringebær

Kødder du med meg? Må jeg forklare hvorfor? Jo, NÅ skal du høre. Bringebær er så sinnsykt godt, og det går med alt. Noen ganger er det godt å bare gomle på dem i fred og ro, mens andre ganger kan det være accessories til for eksempel brownies… Ja takk, til bringebær! (Bær generelt er også veldig godt..)

 

 

B for Blogg

bloggis

En fin måte å holde seg oppdatert på, spesielt liker jeg reiseblogger. Utrolig interessant å høre om f.eks. folk på utvekslig eller på reisen i sitt liv. Jeg liker også blogger som får deg til å tenke litt. Hva med deg?

 

 

B for BunadSunnmørsbunad  

Bunad er noe av det vakreste som finnes, synes jeg. Noen tradisjoner skal holdes, og da synes jeg at bunaden er en av de bedre. Over ser du sunnmørsbunaden, hvilken er den jeg har🙂

 

 

B for Britney Spears

 

Uansett hvor mye jeg har likt henne (og fortsatt liker musikken hennes), så vet jeg bare ikke om noe mer sinnsykt og morsomt som Britney. («She did WHAT now?!»)

 

Neste bokstav i programmet; C!

Hadet, Elisabeth

7 kommentarer leave one →
  1. 4 april, 2009 15:47

    jeg skal også til usa neste skoleår, gleder meg masse! likte idéen din om alfabetet🙂

    • 5 april, 2009 00:19

      Kult! Hvem reiser du med? Vet du hvor du har kommet?🙂
      Hehe takk, jeg fikk idéen av en venninne av meg som fikk den av en annen og ja, listen er lang så jeg kan ikke ta noe ære for den tihi🙂

Trackbacks

  1. 17 mai « Elisabeth’s Blog

Legg igjen en kommentar

