Skip to content

We gon’ party like it’s the carnival in Rio!

3 april, 2009
tags:

Flaks vi hadde karneval i går, for når skulle jeg ellers få kledd meg ut som huleboer? :O

Bilde tatt av mediabarnaBilde tatt av mediabarna_2Bilde tatt av mediabarna_3Bilde tatt av mediabarna_4Bilder fra mitt kamera

 

Bilder fra mitt kamera_3Bilder fra mitt kamera_4Bilder fra mitt kamera_4Bilder fra mitt kamera_5Bilder fra mitt kamera_6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vellykket sier nå bare jeg. Takk til elevrådet for initiativ. Karneval neste økt og eller? 😀 (Også takk for photoshoot med mediabarna, vi liker dere 🙂 )

 

Ugg ugg, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. 4 april, 2009 14:53

    Åå jeg så nesten ingen! :O
    Også glemte jeg å kle meg ut :/

    Men uansett, koselige bilder 😀

    • 5 april, 2009 00:20

      Hehe jaa 😀
      Og Guro.. Neste gang så kler du deg ut vet du 😀

  2. 14 april, 2009 22:27

    haha, du var verdens søteste huleboer! 😉

    • 14 april, 2009 22:59

      Åh, og jeg som prøvde å gå for «tøff» 😦 jaja, hehe neida, tusen takk ❤
      Du var super-søt du også, Lille My!

Legg igjen en kommentar

