Skip to content

Are we having fun yet?

4 april, 2009

Påskeferie, endelig. Nesten to uker med avslapning, forberedelser til tentamener, og ikke minst ut og nyte livet!

Til oppdatering; I går snakket jeg litt med AFS om stort og smått som stipend, pre-orientering (hvilket 100% sikkert nå blir 24-26 april, yay!), og karakterer og vaksinekort som jeg må sende inn. Herregud, alt er så ekte nå. Jeg går konstant rundt og tenker på om jeg har fått vertsfamilie enda, og pulsen er høyere hver gang jeg sjekker mailen (som skjer minst hver time). Nå håper jeg bare at ryktene er sanne, og at de fleste kommer til å få vertsfamilie etter påske! *krysser fingrene*

I midlertidig sitter jeg å tenker på å muligens vurdere å åpne matteboka i løpet av uka en gang. Håper jeg klarer det for jeg burde få opp mattekarakteren min, drastisk. 🙂

 

Uansett, nå er påsken her, og det skal bli deilig med ferie. Hva skal du i påsken?

 

 

 

 

 

 

 

 

, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. 5 april, 2009 21:58

    Herregud så spennende! 😀
    Jeg skal være hjemme og kose meg i ferien 🙂

  2. 9 april, 2009 01:29

    Hehe, sjekker mailen gaanske ofte jeg å da 🙂
    men hvor har du hørt at det er mange som får familie etter påske? :))

Legg igjen en kommentar

