Skip to content

So long

5 april, 2009
tags:

Jeg tar blogg-fri resten av påskeferien har jeg bestemt meg for.

Ses når skolen starter igjen! Da er det rett på med tentamener. Yay -.-

 

«Blogges», Elisabeth

19 kommentarer leave one →
  1. 8 april, 2009 19:46

    Ser at du også skal til usa! Dette blir spennende, og håper vertsfamilie er på vei snart! Linker deg forresten til bloggen min:)

    • 8 april, 2009 19:54

      Ja, med AFS. Du også ser det ut som?😀
      Skal følge med på bloggen din, linker til deg også!

  2. 10 april, 2009 17:37

    fræna er en liten plass utenfor molde der folk er maks harry😉 linker deg jeg!

  3. 12 april, 2009 20:20

    Eg linke deg og ;D

  4. 13 april, 2009 19:51

    Heisann!
    Jeg linker tilbake:D og forresten så liker jeg bloggen din, har vært på den før.🙂
    Hvor skal du på preorientering?

    • 13 april, 2009 19:55

      Så hyggelig å høre! Jeg skal i Oslo 24-26 april🙂 Hva med deg?

  5. 13 april, 2009 20:03

    Risør 17-19🙂 Blir deilig å møte andre som er like spente som meg, om det er mulig. Føler jeg plager alle og enhver med usa snakk!

    • 13 april, 2009 20:10

      Hehe, ja det blir kjempe kult! Dessuten har jeg fått kontakt med andre som skal på samme pre-orientering som meg på AFSrommet, så det blir kjempebra!
      På min skole er det mange som skal på utveksling, så vi snakker faktisk en del om det her, derfor føler jeg ikke at jeg plager dem. MEN sjekker mailen konstant og det er så nervepirrende hele greia!😛

  6. 13 april, 2009 20:21

    åh, må innrømme jeg er en liten anelse misunnelig på at du kjenner noen som også skal reise. Jeg bare veit om ei som også skal, men jeg kjenner hu ikke noe særlig. Det med mailen kjenner jeg til😛 Glad ventetiden min er ferdig!:D Jeg unner ingen det..

    • 13 april, 2009 20:28

      Hehe jaja, det er jo bare å «søke om kontakt» på rommet. Det er jo et Chicago innlegg der som du kan få kontakt på og så legg til folk på fb eller snakk/kommenter på blogger så går praten fort i gang😀 hehe! Jeg er kjempenervøs på å få familie, så egentlig så vet jeg ikke om ventetiden er så farlig haha X) Men skulle likt å få litt kontakt snart!

  7. 14 april, 2009 16:58

    Liker deg tilbake😉 Du er jo kjempe heldig med østkysten da, til tross for alle statene, hadde også lyst å komme dit! Men er nu fornøyd med LA, men det hadde vært utrolig kult å stikke innom New York!

    • 14 april, 2009 17:34

      Kanskje hvis du er heldig så tar vertsfamilien din deg dit ?😀 men hallo; Hawaii er IKKE dårlig sted å komme tenker jeg. ! :p

  8. 14 april, 2009 23:10

    Sv: Du er god! Det er Phelps😀

  9. 15 april, 2009 13:44

    Sv: Veldig synd at du er nødt til å være så negativ i svaret ditt, når jeg på forhånd har skrevet at det er noe JEG ikke liker og ikke synes er fint og at INGEN må ta seg nær av dette. Men klart, du har lov til å være uenig. Personlig synes jeg ingenting på den lista der ter seg bedre ut på noen som helst, enten det er Jessica Alba eller Perez Hilton.

  10. 15 april, 2009 17:48

    Sv: Klart det, men kommentarer kan fort misforstås. Og ja, jeg vet veeeldig godt at alle kan kommentere.

  11. 15 april, 2009 22:10

    Selvfølgelig kan du det🙂 Viktig å spre ordet!

Legg igjen en kommentar

