Skip to content

NM i livredning 2009!

17 april, 2009
tags:

Jada, da var norgesmesterskapet i livredding i gang, once again. Startet i dag med HLR og førstehjelp (case), som varte fra kl 18:00 til kl. 22:00. (Arrangørene klarte å forsinke hele stevnet en time🙂 GOOD WORK, NLS! nei.)

Uansett, mine kjære sjøstjerner var kjempeflinke, og jeg er stolte av dem🙂 I morgen venter nye øvelser; men siden vi er Sjøstjerna takler vi det like fint i år som i fjor og i forfjor. Ellers er jeg veldig glad for å se Marius igjen, selv om Steinkjer suger :)  (tihi). Kjipt at jeg ikke kan delta i år, men det er egentlig ikke så kjipt allikevel for jeg er jo tross alt med, og jeg tror dere synes det er hyggelig med min støtte ? Joda, bare kom til meg; junior dame som ikke deltar. :)

 

Neidaså, jeg hadde også norsktentamen i dag hvor jeg skrev en 3 siders novelleanalyse på nynorsk. Flink? Tror det🙂 På mandag har vi norsktentamen igjen, men da er det jo sakprosa på bokmål. Og hva er det? Jo det er bra! Jeg gruer meg mer til mattetentamen neste fredag, men den tid den sorg. Nå skal jeg bare nyte resten av NM (hvor jeg selvfølgelig er jr TRENER! :D) og glede meg over at jeg har sett Marius igjen og at vi har engelsktentamen på onsdag. Det er koselig🙂 Ja, koselig.

 

PEPPES PIZZA PÅ AKER BRYGGE I MORGEN FOR ALLE SJØSTJERNER.

 

Vi svømmes, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    18 april, 2009 12:15

    Det høres bra ut ! Du får hilse og si lykke til fra meg !😀

  2. 18 april, 2009 13:27

    ja var ska du då då ?😀 det löser sig nog, ja hör av mig när ja kommer.. eller om mamma planerar att åka så kan ja ju åka med😉

  3. 19 april, 2009 12:52

    Tror det😀

Legg igjen en kommentar

