Skip to content

NM i livredning 2009, day twoo!

18 april, 2009
tags:

THE NORWEGIAN CHAMPIONSHIP CONTINUEES!Sjøstjerna

Jada, så Sjøstjerna gjorde det ikke dårlig i dag (men tips til klubbens øverste ledere: TRENING GJØR MESTER. I say no more) men vi vet nok alle sammen at det kunne vært bedre. Uansett så er Sjøstjerna de søteste søtinger jeg vet om🙂 Så det så.

Jeg er offisielt crew member på NM fordi jeg er tidtager, og i tillegg fikk jeg være stand-in for Tarjei som lagleder :) Håper jeg var flink? Jeg prøvde.

Tenker jeg skal legge ut noen bilder når jeg får tak i Mia sine🙂 Takk for pizza på Peppes i dag (hvor jeg forresten møtte Ida som var på jobb❤🙂 ), og lykke til Sjøstjerna på siste dagen i morgen!

 

Sjøstjerna klapp klapp klapp, Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. 19 april, 2009 12:57

    Jaaaaa😀 Forresten så har jeg gode nyheter når det gjelder Peppes – sjefen ba meg fortelle litt om meg, så da gjorde jeg det, og han sa han syntes det hørtes veldig bra ut, men han vil ikke ta noe standpunkt før han møter deg. Og det er jo ikke dumt, for du kommer til å sjarmere ham i senk :D<3

    • 19 april, 2009 19:58

      Tihi❤ Ja du kjenner meeeeeg o:)
      Neida, men ååh så kult slash kongebraa!😀

  2. 19 april, 2009 17:56

    jajumän, säg till när du vill komma så får ja se till o va hemma😀

  3. Mia permalink
    19 april, 2009 20:09

    hihi, søt blogg du har🙂
    Og ja, du var veeldig flink som lagleder og tidtager =) og IKKE MINST: til å gi massasjer! aw takk for det, ja🙂
    skal legge ut bildene snart, jeg..

Legg igjen en kommentar

