Skip to content

NM i livredning 2009, dag tre (siste dag)

19 april, 2009
tags:

Akk ja, da var NM over for denne gang…  Sjøstjerna fikk noen pallplasser, og utøverne var flinke og gjennomførte øvelsene de var satt opp på. (Og der ser dere, Mia og Sarah; dere døde ikke!)

Vemodig vendte vi (i hvert fall jeg) hjem, for for meg er NM så mye mer enn en konkurranse og derfor er det alltid like trist å reise fra både klubber og enkeltpersoner.

Kjipere er det jo når jeg ikke kommer til å delta på noen år nå med tanke på utvekslingen og sånn… Jeg kommer til å savne det, for det er noe spesielt med både klubbmiljøet og stemningen på stevner (spesielt da NM).

Så takk for i år, alle sammen. Håper vi ses igjen! (Bilder kommer senere… Miaa; Få opp farten!)

 

Eat my bubbles, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 20 april, 2009 21:04

    Ja takk, jeg vil gjerne eate dine bubbles.🙂

Legg igjen en kommentar

