Skip to content

Til Peter 2

22 april, 2009

Eller mer til ære for Peter denne gangen. Jada, siden jeg først er i et slikt matte-humør så tenkte jeg at jeg skulle druse på med en matte-vits fra den … særegne Peter 🙂 Haha, neida. Joda. Neida. Jo.

«Rikke kommer inn i klasserommet i mattetimen, og klager over hvor kaldt det er der inne. Mattelæreren svarer ”Sett deg i hjørnet, for der er det 90 grader.«

 

Hehe. Den slo an, tenker jeg!

π, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. 22 april, 2009 19:30

    Hæ? Det skjønte i hvert fall ikke jeg! Men var det Peter eller mattelærern som sa det? Jeg er LOST.

    • 22 april, 2009 19:49

      Jeg vet ikke om det var fiktivt eller ikke men Peter fortalte meg denne vitsen 🙂

      • 26 april, 2009 18:15

        ÅJA. Da skjønte jeg humoren i det:)

  2. ingunnothere permalink
    22 april, 2009 19:54

    RE:Koselig at du følger med bloggen min, og ja kan fortelle at det var en herlig beskjed å få:)

    morsom vits da:P tror ikke jeg forsto den, hvis det var noe å forstå da men:p haha.

    • 22 april, 2009 20:58

      Haha jeg kan forklare den en gang for alle:
      Det morsomme er jo selvfølgelig at mattelæreren sier at Rikke skal sette seg i hjørnet for det er det 90 grader! Altså et ordspill mellom 90 grader celcius og 90 graders vinkel, som er matte på strak hånd! HA-HA 🙂

  3. Snickers permalink
    23 april, 2009 00:28

    Jeg tok den 😛
    hehehe, tørt som fy !! D

Legg igjen en kommentar

