Skip to content

Wake up grab a brush and put a little makeup!

24 april, 2009
tags: ,

I dag er dagen jeg har ventet på lenge! Jeg skal på pre-orientering med rundt 40 andre AFSere på Maridalen skole i Oslo.

Siden jeg har en del å tenke på før, blir det litt stress. Både mattetentamen (Gud hjelp meg.), så til Oslo for noe snikksnakk med en viss potensiell jobbsjef (går ikke dypere inn på det enn det der), så forte meg hjem for å pakke ferdig det aller siste før jeg farer inn til byen igjen for å møte alle sammen på Jernbanestasjonen. Det blir DRITBRA! Jeg gleder meg like mye som et hamster på fôringsdagen altså! Jeg og Dorthe har planlagt å kjøre full gallopp og holde stemningen høyt oppe (fordi vi vil, og fordi vi tror det blir en mildt sagt lettere oppgave).  Musikk og latter er to nøkkelord, og jeg tror at alle kommer til å være kjempespente for å snakke med folk som er i «samme situasjon» som seg selv. Det er i hvert fall jeg🙂 Blir gøy å møte mange av de jeg skal fly over hav med til New York City!

 Etter helgen kommer nok bilder og detaljert beskrivelse fåsiså :)

 

1 ord; JEGGLEDERMEG, Elisabeth

13 kommentarer leave one →
  1. Dorthe permalink
    24 april, 2009 08:22

    Jeg tror nok det blir stemning ja😀
    Nå må jeg løpe og pakke, for jeg er ENDA ikke ferdig.
    Ses snart :D:D

  2. 24 april, 2009 16:05

    Så gøy å få kontakt med noen som også skal til USA😉 Leste du skulle til Maridalen i dag, det skal jeg også så kanskje vi møtes😉 Anette

    • 26 april, 2009 17:51

      Vi gjorde jo det🙂 Men jeg så ikke denne mld før nå, så det beklager jeg! Koste du deg?

  3. 24 april, 2009 17:24

    Jeg vil også på camp!!!

  4. 24 april, 2009 19:22

    Hei : )

    Jeg skal også til USA neste skoleår. Greit om jeg linker deg?

    June / larobiah.blogspot.com

    • 26 april, 2009 17:54

      Hei! Ja, selvfølgelig er det greit! Jeg linker gjerne tilbake jeg🙂 Kult å følge med!

  5. 25 april, 2009 12:39

    http://caffelatte.blogg.no/1240601991_fuck_you.html
    Hahahahhahaha, jeg tror du er synsk. Sjekk hvem som var på Lektern i går…

  6. 26 april, 2009 20:22

    Må bare si at det var en snaxy metafor med den hamsteren xD

    • 26 april, 2009 20:23

      Hehe tusen takk Jesper! Jeg setter pris på at du legger merke til slike små detaljer!🙂
      HUGZ ÅSÅNN❤

  7. 26 april, 2009 21:37

    Så bra😛

    MEGAHUGGG❤

Legg igjen en kommentar

