Skip to content

Tigow dot com

25 april, 2009
tags:

Jeg er glad i musikk. Nei, jeg elsker musikk. Desverre er jeg nok en av de som ikke betaler veldig mye for musikken jeg hører på (beklager på artistenes vegne), men laster det ned fra sider. Akkurat nå har jeg forelsket meg helt i Tigow. Bra kvalitet på sangene, og enkelt å finne frem til den sangen du vil ha. Jada, da vet dere min hemmelighet. Hvordan får du tak i musikken din?

 

Lalala, Elisabeth

9 kommentarer leave one →
  1. 25 april, 2009 13:14

    Duuuu? Laster du ned på skule-pcen eller en annen pc? Har ikke lyst til å være alene om a laste ned på skole pcen, siden det ikke er lov. Ops. Men gidder liksom ikke bruke hjemme-pcen…

    • 26 april, 2009 17:59

      Skole-pcen… Er det ikke lov?

      • 26 april, 2009 18:16

        Ikke egentlig tror jeg. Men hvem bryr seg uansett! Jeg har i alle fall lastet ned et års forbruk av musikk allerede:)

      • 26 april, 2009 18:31

        Åja.

  2. 25 april, 2009 13:19

    Forresten så elsker jeg deg for å ha vist meg den siden her! I LUVVVV IT!

  3. james permalink
    26 april, 2009 21:38

    the site is great….
    thanks

  4. Michael permalink
    27 april, 2009 00:05

    Ett ord: Spotify

Legg igjen en kommentar

