Skip to content

Bloglovin’!<3

29 april, 2009

Dette innlegget er rettet spesielt til de som har et ønske om å følge denne bloggen.

For dere som lurer på om denne bloggen er noe for dere, så kan jeg jo si det at denne bloggen blir/er en reiseblogg for når jeg drar som utvekslingsstudent til USA til høsten og forøvrig handler den rett og slett om meg og mitt dagligliv, og  om forberedelsene til året mitt i «the land of opportunities». Jeg opprettet bloggen for å dokumentere hva som skjer i denne prosessen som en offentlig dagbok som ikke bare jeg kan se tilbake på men som andre fremtidige utvekslingsstudenter kan lese. Det var noe jeg savnet når jeg ville finne ut for eksempel hvilken organisasjon jeg ville reise med, hvordan prosessen foregår og hvordan året kunne bli, og derfor vil jeg kunne være en slik kilde for andre. I tillegg vil jeg kunne bruke dette som en måte å fortelle hvordan jeg har det og hva som skjer når jeg faktisk er i USA til familie og venner for å unngå for mye gjentakelser og at jeg blir opptatt av å snakke med de nærmeste her hjemme fordi det er et «nei nei» når det kommer til utveksling, og det hemmer integreringen i vertslandet. Dette er derfor min kommunikasjonsmetode under utvekslingen, og selvfølgelig så er det jo ikke ulovlig å kommentere og/eller stille spørsmål når jeg drar dit/er der verken for venner og familie eller randoms!🙂

 

Det er noe som kalles Bloglovin som gjør det enklere å følge bloggene du leser. Jeg bruker det selv og det gir meg muligheten til å følge med på flere blogger uten å bruke flere timer for å sjekke etter updates, fordi; med bloglovin får du alle updates på rekke og rad.

Det er veldig enkelt: Gå inn på bloglovin hovedsiden og trykk på den store grønne knappen hvor det står «Bli medlem!». Følg instruksjonene derifra og VIPS, du har en bloglovin-account!

For å gjøre det veldig enkelt kan du trykke på ikonet under for å begynne å følge min blogg. Follow Elisabeth's Blog

Eller klikke på tegningen på siden av bloggen som har ordet «bloglovin» over seg.

 

Me bloggast, Elisabeth

                                                                                                                                                                                                          

 

For all the English speaking readers;

 

Above is a huge «button», and if you press it you will be able to follow my blog by making a bloglovin account. This is very easy; you enter the Bloglovin site and press the big green button that faces you immideately. From here you follow the instructions (and should the site be Swedish, scroll down to the bottom of the page and change the language from «Svenska» to «English»), and VOILÁ you have an account and you can easily follow the blogs you enjoy reading.

To follow my blog, you can also click here -> Follow Elisabeth's Blog

 

I mostly blog so my family and friends will be able to see how I’m doing and what’s going on when I go on my exchange year to USA this fall for a year. I also document the process from the applying-part for the exchange year till my actual leaving date in August. This is not only for me to look back on but for future exchange students to see how the process is and what to expect (sort of, though every exchange year is different). This is what I consider my public diary and of course, if you have any questions, please, do not hesitate to ask🙂

 

BLOG YOU LATER. Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 29 april, 2009 18:03

    ja ser man det. nå har jeg addet deg.

    • 29 april, 2009 19:44

      😀 så hyggelig! Du har vært på min lenge, så da vet du det! ^^

Legg igjen en kommentar

