Skip to content

Kom mai du skjønne milde…

30 april, 2009

i morgen vel og merke. Men ja; nå er mai måned her og jeg går rundt og er småredd hele tiden på grunn av et kjent fenomen som runger gatene denne spesielle måneden… RUSSEN *du du du duuuuum!*.

Som du kanskje skjønner, så føler jeg meg skummelt utsatt. Håper det går bra kanskje joda neida…

 

Også på denne solfylte dagen, så er det SOL! (åj, tenkte du nok ikke jeg skulle si.. øh)

Jeg liker sol veldig godt, og nå er det sommer. Sant?

 

Ellers; så har broren min, Erik, bursdag i dag og han blir hele 15 år gammel! Jeg ga han to gaver. Flink søster🙂

Gratulerer med dagen, Erik. Jeg er glad i deg, og du er yndlingsbroren min.

 

Men nå må jeg stikke egentlig for jeg skal (desverre, hehehe) møte Waagsaas and company og vi skal grille og ja.

Ha en fin natt til 1. mai åsånn!

*plystrer-så-det-høres-ut-som-fløyteblåsing-fra-russen*, Elisabeth

No comments yet

Legg igjen en kommentar

