Skip to content

Hello Elisabeth – It’s your AFS mom!

1 mai, 2009

I finally got a host family!

For the upcoming school year I will be living in Shelby, Ohio!

Shelby, Ohio

So; what happened was: I woke up after sleeping in at about 2 PM, then I go to check my mail. There wass two there so I was guessing it’s spam, but IT WAS NOT!

There it was; an email that said : «HELLO ELISABETH — IT’S YOUR AFS MOM!» (the other email was spam btw…), you should’ve heard me haha I ran around the house screaming «I GOT A HOST FAMILY!! I’VE GOT A HOST FAMILY!!!»

When I finally started reading, I saw one good news after the other, and I realized that these people are PERFECT for me!

I’ve already emailed my hostmom quite a bit today, and I really want to write about them here, but I have to have their permission first🙂

 

My exchange year just got a million times more real, hehe yaay GOTTA GO PACK, ONLY THREE MONTHS LEFT! haha joking.

 

YAY, Elisabeth

16 kommentarer leave one →
  1. Dorthe permalink
    1 mai, 2009 22:18

    ååh, din heldiggris!!
    De høres utrolig bra ut… Håper jeg får en like koselig familie🙂

    • 1 mai, 2009 22:26

      Tihii, du kan komme på besøk da!? Og jeg til deg :D!
      Du er søt, så du får nok noen søtiser!🙂

      • Dorthe permalink
        1 mai, 2009 23:11

        Jaaa, vi må besøke hverandre😀
        ntaaah, hvor søt ekke du😀❤

  2. 2 mai, 2009 01:28

    OO! Du er heldig:D
    Gratulerer!:D

  3. 2 mai, 2009 08:59

    yeee😀

  4. 2 mai, 2009 15:37

    Så heldig du er! Jeg ville egentlig være utvekslingsstudent jeg også, men da måtte jeg gå allmenn, noe foreldrene mine mente jeg ville angre på. Men jeg skal på språkreise til California da, så gleder meg SKIKKELIG. Skjønner deg med nedtellinga ass. 2 måneder -1 dag på meg!

    • 2 mai, 2009 16:46

      Ahh, ja jeg går allmenn og trives veldig med det! Så det må man jo ta som det kommer, men språkreise er jo kjempebra alternativ!😀
      Kos deg masse!

  5. astridicanada permalink
    2 mai, 2009 18:05

    Gratulerer ! Det høres bra ut !😀

  6. 3 mai, 2009 00:45

    hei🙂
    Gratulera me familie, so kjekt!! Eg ha sjøl fått familie i Parkersburg. Det e ca. 1 time fra deg, så d blir jo like i nærheiten🙂

  7. 4 mai, 2009 08:23

    Jippi😀

  8. Hanna permalink
    5 mai, 2009 19:52

    åå grattis😀 var så sykt digg å få familie, jeg føler med deg! Ikke så langt unna dit jeg skal, Indiana, nabostat ;p

    • 5 mai, 2009 22:35

      Kult kult kult, vi får holde kontakten ekstra godt da vet du!😀

Legg igjen en kommentar

