Skip to content

Med en L i vinduet.

10 mai, 2009
tags:

Dere har nok allerede gjettet hva det skal blogges om, og dere har rett! Det er øvelseskjøring som står på planen i dag! Fordi gjett hvem som kjørte bil for aller første gang TJUESJETTE APRIL TOTUSENOGNI! (Jeg vet jeg poster dette sent, men JA.)

Meg.

 

For å være helt ærlig, så ELSKER JEG Å KJØRE. Da er det sagt.

Tadaaa:

 eg køyre!

 

 

 

 

 

 

 

 

(Mamma liker best å ha L’en midt på.)

 

Vroom vroom, Elisabeth

 

P.S. Markus; Automatgir telles! Det er ikke min feil at vi ikke har manuelt, OKEYY? 😦

6 kommentarer leave one →
  1. Dorthe permalink
    10 mai, 2009 15:20

    automatgir er JUKS!

    • 10 mai, 2009 16:20

      NEI. Hva er det du snakker om? Automatgir er lettere og mer avslappende.
      Mange begynner med automat, og de får lettere en bedre følelse av bilen og kjører bedre fortere. 🙂

      • Dorthe permalink
        10 mai, 2009 20:39

        Mhm, det er det du sier til deg selv for å overbevise deg selv om at du ikke jukser. JUUUUKS
        :D:D

      • 10 mai, 2009 21:07

        Pft, du er nok bare sjalu for du vet nok hvor sykt flink jeg er til å kjøre. Dessuten trenger jeg ikke manuelt før jeg skal opp? Nemlig.

  2. rikkeinorge permalink
    10 mai, 2009 17:45

    Vet du hva eller? Jeg har kjørt bil i dag 🙂 og vet du en annen ting? Du er flink til å kjøre meg hjem, så det skal du få lov til å gjøre flere ganger 🙂 😛 ❤

Legg igjen en kommentar

