Skip to content

Livet er for kjipt. Aha.

12 mai, 2009
tags:

Var på Ahus i dag for å sjekke senen jeg har operert; fordi jeg kan (skummelt nok) kontrollere den igjen/flikke den frem og tilbake (nå i mindre grad enn før, men uansett: Dette skulle være umulig.). Legen sa at da er operasjonen mislykket og de må gjennomføre en ny operasjon som mest sannsynlig blir i sommeren (jeg finner ut når jeg skal operere når jeg skal til time med han som skal operere; samme personen som faila. akk). 6 uker til med gips og krykker. Denne gangen på sommeren. Vel; kanskje jeg er heldig slik at dette blir den siste operasjonen jeg trenger å ta på den ankelen. Forhåpentiligvis slipper jeg da å ha vondt (noe jeg har nå) når jeg er i USA.

                                                                                                                                                                                                     

 I was at the hospital today to check out the tendon I had surgery on earlier this year; because I can control/move it again back and forward (not as much as I could before the first surgery, but still: I shouldn’t be able to.). The doctor said that the operation was a failure and that I’d have to go through another one most likely this summer (I find out when the next time I’m going to see the doctor, who is the same person who did the first one that failed.😦 ). Another 6 weeks with cast and crutches. This time during the summer. Oh well; maybe I’m lucky and I won’t have to do a third one on the same ankle. Hopefully I won’t be in pain (which I currently am) when I’m in the US.

 

FML, Elisabeth

8 kommentarer leave one →
  1. 12 mai, 2009 19:02

    FML😀

  2. astridicanada permalink
    12 mai, 2009 19:57

    Ops! Håper det blir bra til du drar da! Men kjipt at du opererte og hadde vondt, og så faila det:/

    • 12 mai, 2009 20:04

      Ja det er det verste egentlig. At det var 6 uker med agony liksom og så var det liksom bortkastet!

  3. 12 mai, 2009 20:24

    Igjen: kjipt! Veldig ufortjent, også. Men jai komma og stotte dai når do ha krykka og gips på fota:)

    • 12 mai, 2009 20:28

      Takk for sympatien (igjen), det betyr mer enn du tror! Og hvis du kommer på besøk osv og drar meg med litt ut og sånn når helvette bryter laus, så er du rett og slett en saint! Du aner ikke hvor deprimerende det er å sitte hjemme å sture for man ikke klarer å «go the extra mile» med krykker for å si det på den måten….😦
      I LOVE YOU IDAAAMM!

      • rikkeinorge permalink
        12 mai, 2009 22:52

        Du, de legene er tullinger.. Nei, de er idioter! Jeg får vel bare fortsette å være din slave til du rømmer landet😉 Men når den tid kommer så håper jeg inderlig at du ikke har vondt! Det er ikke noe gøy å være langt borte om man har au-au i foten sin, og jeg ikke kan blåse på den :P<3<3

      • 12 mai, 2009 23:36

        Ja det er de. Eller de er egentlig bare fail.no. Du trenger ikke være min slave for mye da for det blir jo på sommeren så da trår nok litt flere til.. kanskje -.-
        Nei, jeg skal ikke ha vondt! Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke! Men takk for tilbudet om at du kan være slaven min igjen<3 Du er så god!

Legg igjen en kommentar

