Skip to content

Spenning i lufta

14 mai, 2009

I dag kl 09:00 trekkes skriftlig eksamen på videregående skoler rundt om i landet, og vår skole er intet unntak! 

Vkan bare komme opp i engelsk skriftlig eksamen i 1. klasse i år, så det er jo i hvert fall en trøst 🙂

Da gjelder det bare å be en liten bønn om at man ikke kommer opp og håpe på det beste!

Lykke til, Elisabeth

 

—————————————————————————————————————————–

 

Edit: JEG KOM IKKE OPP I SKRIFTLIG EKSAMEN! 😀

Av ST-klassene var det bare 1STA og 1STB (min klasse) som kom opp i eksamen og med en blanding av spenning og frykt i magen løp jeg og Snickers opp for å se på listene. Gleden var stor da vi så at vi ikke kom opp! Wohoo!

For de i klassen min som ikke har sett listene så var det Axel, Håkomon, Peter, Hedda, Simen Lippe og Stine Julie som kom opp i engelsk skriftlig. Lykke til 🙂

5 kommentarer leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    14 mai, 2009 11:18

    Jeg liker at vi ikke kom opp i eksamen! 😀

    Haha, synd for Håkomon.. og de andre!

  2. Charl8e permalink
    15 mai, 2009 11:29

    Lykke til!

  3. Charl8e permalink
    15 mai, 2009 11:30

    🙂 Eller gratulerer 😀

Legg igjen en kommentar

