Skip to content

<3

15 mai, 2009
tags: ,

Da er jeg hjemme fra min første dag på ny jobb, og det var kjempegøy! Jeg skal tilbake og jobbe på mandag, og så får vi se hvordan vaktlisten blir fremover 🙂

I tillegg har Tobias bursdag i dag ❤ Så; GRATULERER WAAGSAAS

 

Nå er jeg trøtt.

Natta, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. 18 mai, 2009 12:37

    Jeg er skikkelig glad for at du syns det var gøy:D:D

  2. 18 mai, 2009 20:59

    Sv:En HALV time bare? hmm? 🙂 så gøy!!
    Hva heter det der du bor da? Hvordan er familien din da? 🙂

    • 18 mai, 2009 22:16

      The City of Shelby bor jeg i/ved. Familien min er helt konge synes jeg 😀

  3. 18 mai, 2009 21:01

    PS: leste om familien din i innlegget 🙂

Legg igjen en kommentar

