Skip to content

Knapt med tid!

24 mai, 2009

Ok, jeg er egentlig bare rett ut flau nå; jeg har ikke blogget på flere dager! Allikevel blir det jo sånn når det nå nærmer det seg slutten av skoleåret, og dermed siste innspurt med prosjekter og prøver i et siste tappert forsøk i å høyne karakterene. Åh jeg blir helt lei meg av å tenke på at jeg har (opp til) 5 prøver + 2 prosjekter (som skal være ferdig) nå til uka!

I tillegg har jeg måttet/må jeg jobbe så mye jeg får til på Peppes, siden jeg på fredag fikk vite av operasjonslegen min  at jeg muligens skal operere allerede i morgen (mandag)! Dersom jeg ikke opererer i morgen så blir det den 8. juni (og det er fastsatt i hvert fall, så it’s on!). Men jeg håper egentlig at jeg opererer i morgen, så kryss fingrene og be en liten bønn for meg. Ferdig? Takk🙂

Såå, en liten stund fremover nå så må det nesten bare bli sånn at det blogges når det er tid til det!🙂

Nå må jeg snart begynne å faste bare sånn i tilfelle jeg skal operere. Jaja. Nå skjer det i hvert fall noe🙂

 

<3, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 25 mai, 2009 15:08

    Det er mye å gjøre nå på slutten, ja!

Legg igjen en kommentar

