Skip to content

Nei.

25 mai, 2009

Ingen operasjon i dag, så det ble jobb til kl 21, og pugging på naturfag i de sene nattetimer i stedet!

Operasjonen er derimot satt opp den 8. juni så jeg vurderer å blogge rett etter operasjonen (narkose <3) for å se hvor mange skrivefeil og dårlige vitser som kommer ut av det! Hva synes dere?

 

Forresten, funny story: I dag på jobb kom «plutselig» (hehe Sarah) «Fairytale» på. Ooog JADDA, alle ansatte kom seg inn på kjøkkenet og danset, hoiet og sang! Etter refrenget klarte Sarah å stoppe den og alle begynte – nedtrykte – å jobbe igjen. Men Sarah hadde en lur en i ermet og satte den på på nytt igjen; og da var det på’an igjen 😀 Likte godt Ole og Martin sine reaksjoner da Martin skrek ut : FRIKAR-GUTTA!!! og Ole begynte med litt hallingdans! Dét er hva jeg kaller en ordentlig arbeidsplass 😀 (eller hva, Ida?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå må jeg tilbake til bærekraftig utvikling, økologi, energifremtiden og redoks!… -.-

Positivity, Elisabeth

 

——————————————————————————————————————–

Just a little message:

The ankle surgery I was supposed to have today if things worked out.. didn’t happen so I will have my ankle surgery 8. June 🙂 Might be interesting. (Meaning I will be out of my cast and walking before I arrive – Mom and Dad/Char and Tom<3)

 

Blog ya later, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. Dorthe permalink
    25 mai, 2009 23:30

    jeg stemmer FOR blogging rett etter narkose!
    OG jeg vurderer å ringe deg, bare for å høre hva du har å si.
    :D:D

    • 25 mai, 2009 23:53

      Haha ring i vei. Jeg kan sende mld og si «Hei jeg er narkose hade» 🙂 så kan du gjøre hva du vil etter det hahhaa!

  2. 25 mai, 2009 23:51

    HERREGUD som jeg elsker dem! Skal ikke en gang fortelle om da vi hadde full pakke-sangen som ringetone på jobbtelefonen… Det er noen av verdens mest herlige mennesker, uten tvil! 😀

    • 25 mai, 2009 23:54

      Hahaha! Absolutt ❤ Også er de så flinke til å gjøre dagen en million ganger bedre! Forresten; We're out of Sino 🙂

  3. 26 mai, 2009 13:11

    hva skal du oppereres for? :/

    • 26 mai, 2009 13:35

      Senen min i ankelen(e) ligger over knokkelen i stedet for å ligge rundt! Det er relativt plagsomt (men går helt fint å leve med, har jo gjort det i 16 år). Men siden jeg opererte den høyre ankelen i februar og det var en flopp; så gjør det ekstra vondt nå! Derfor må jeg fikse i hvert fall den først slik at jeg ikke har direkte vondt konstant.. 🙂

Legg igjen en kommentar

