Skip to content

Can’t stop this feeling

1 juni, 2009

Deilig, hva? Sola skinner, man ligger på stranda og bølgene skvulper og det blåser forsiktig i vinden mens måkeskrikene klinger forsiktig i ørene mens man vet at man ikke vil være noe annet sted enn her! Ja, det er deilig det! Det har absolutt vært en helt herlig helg, med en god porsjon sol og venner! Ja takk til grilling og brune kropper, rolige dager og livsnytelse til det fulle!

 

Forrige uke var et rent.. ja, Satan’s rike 🙂 med (opp til) 4 naturfagsprøver, 1 matteprøve, 1 naturfags- og samfunnsfagsfremføring (sistnevnte ble utsatt pga for liten tid, hah). I tillegg har jeg 1 norskfremføring (dvs jeg må ha klart alt så de andre på gruppen kan fremføre, for jeg skal til ambassaden :)) og den utsatte samfunnsfagsfremføringen i politikk og demokrati. Du kan tro det var deilig å komme hjem fredag ettermiddag og slukne på sofaen! Nå føler jeg meg ganske uthvilt, og klar for en siste innsats før jeg opererer foten neste mandag. Er satt opp som ekstravakt/vert på jobb, så antar det blir en del jobbing til uka også så jeg får gjort så mye som mulig før jeg opererer/reiser :).

 

Jeg vil forresten understreke at Rikke og jeg har hatt en kjempedag og vi har spist kinamat og snakket til sent på natt om utveksling, hvordan Ohio blir, operasjonen, og alt og ingenting. Lett reunion-ferie neste sommer! Ida og Astrid, er dere med? 🙂

 

Livet er herlig, Elisabeth

4 kommentarer leave one →
  1. astridicanada permalink
    1 juni, 2009 20:18

    Hei, det høres koselig ut med reunion-opplegg! Lett! 😀

    • 1 juni, 2009 23:43

      haha «hei»<3 , vi snakker syden og kos for å catche up etter lang tid apart 🙂 Still med? Vi snakker om det på skolen i morgen 😀

  2. 1 juni, 2009 21:59

    LETT!:) Men hei, når er du satt opp som vert?

    • 1 juni, 2009 23:43

      Godt, vi snakker om det i morgo (som jeg sa til Astrid). Og jeg husker neglelakk 🙂
      Øh, var egentlig satt opp 8., men da opererer jeg jo 😛 Jeg er ekstravakt hele uka om jeg ikke tar feil! 🙂
      Why?

Legg igjen en kommentar

