Skip to content

I’ll be seeing you…

3 juni, 2009

Nå er det fastsatt:

 New York, Chicago, Los Angeles og Seattle:

Avreisedato fra Gardermoen er satt til onsdag 12. august 2009 og hjemreisedato vil være enten 28. eller 29. juni 2010.

 

Så om et års tid: «Ja, hvis det er noen som har lyst til å møte meg på Gardemoen, så er de veldig velkomne! (5,6 stykker kanskje, det hadde vært koselig…)» For å sitere Rybak.

 

12.08.2009; Norway/Nesodden -> USA/Ohio

12.08.2009; Norway -> USA

Øh ja. Alt er så virkelig nå, det er nesten skummelt! I morgen bærer det til Oslo med 7’ern for å møte opp på AFS-kontoret kvart på 8. William skal i hvert fall sammen med meg, så det blir hyggelig! Senere kommer det jo også mange jeg kjenner og så er det «ambassade-fest» haha. Eller altså vi skal på en mottakelse av den amerikanske ambassadøren, Mr. Benson K. Whitney. Han er visst veldig engasjert i ungdomsutveksling, så det er jo hyggelig🙂

 

Jeg gleder meg til å møte alle igjen (spesielt Dorthe <3)!

 

See you, Elisabeth

25 kommentarer leave one →
  1. 3 juni, 2009 16:24

    ååh, herregud merker jeg gleder veldig nå! sto det på afs-rommet?

  2. 3 juni, 2009 18:02

    din TULLKUK! jeg gleder meg til å møte deg også :D:D
    dato= WÆHH! jeg er i 100 nå jeg altså! :D:D

    DU og JEG= KOSEOVERDOSE I MORRA!
    AIGHT

    • 3 juni, 2009 22:35

      Haha DU er en … tullkuk? Du må forklare det uttrykket i morgen🙂
      HUSK Å TA MED KAMERA DA! Tihiii❤ Kan du bli med meg til pinpoint i morgen og ta piercing?😉
      I HUG YOU!

      • 3 juni, 2009 22:54

        Hallo, KUK! Det forklarer det meste😀 men jo, jeg kan ta det i morra.
        JA, jeg kan bli med! Så kan jeg få satt inn ring i tragusen min igjen😀 I’m IN!

      • 3 juni, 2009 23:18

        Jeg sliter. Vet ikke om jeg skal ta ny helix, tragus eller snug!?!?!

      • 3 juni, 2009 23:23

        easy; tragus😀

      • 3 juni, 2009 23:29

        Åhh det er så vanskelig å bestemme seg!😦 Jeg vil bare ha alt😛 Meeeeen blir en smule dyrt når man runder 1200 kr..

      • 3 juni, 2009 23:35

        kan ta litt om gangen da😀 start med tragus, ta resten når du har maaaasse peengeeeer!

      • 3 juni, 2009 23:38

        Haha vet du hva? Jeg spør piercingdama🙂

  3. 4 juni, 2009 14:20

    Heldige deg som skal reise til the US and A! Og du må ikke bli overrasket om det kommer kanskje 200 stykker som besvimer. Du har jo tross alt oppfordret hele Norge til å møte deg nå. Selvom du kanskje bare tror at det kommer 5-6…

    • 4 juni, 2009 18:13

      Hehe jo takk! Åh, ja jeg får prøve å virke overrasket da! hehe😉

  4. 4 juni, 2009 18:33

    Halla, jeg linker deg jeg😉

    Håper det går bra med deg og Martin?

    • 5 juni, 2009 06:48

      Hehe jeg linker tilbake! Vel, vi har jo både oppturer og nedturer… Vi slo jo opp, husker du? Men så insisterte han på at vi ble sammen igjen. Jeg er skeptisk-
      Går det bra med deg?

  5. astridicanada permalink
    4 juni, 2009 21:05

    Hei, det er kult at du har fått avreise (og hjemreise)-dato!😀

  6. 5 juni, 2009 11:30

    Du veit vel at han ikke liker å ta initativet! Du som er så frampå, burde vel egentlig ta det. Så lykke til! I know you’re meant for eachother!

    Jeg drar til Barca 18. juni og blir der vel til 10 juli eller noe i den duren. Når og hvor skal du på leir? Ellers går det bra. U too?

    • 6 juni, 2009 00:48

      Hahah, javel ja😉
      Jeg drar 2. august, så det var jo fail😛 Husker ikke helt hvor, men det var chill der🙂 hehe, jada, jeg har det bra; bare sliten🙂

  7. Macroflower - Julie Susanne permalink
    6 juni, 2009 00:26

    Nå har jeg vurdert bloggen din🙂

    http://juliesusannew.blogg.no/1244239828_jeg_vurderer__elisabe.html

    – Julie Susanne.

    • 6 juni, 2009 01:03

      Først og fremst tusen takk! Veldig hyggelig at du tok deg tid til det, og all tilbakemelding er jo bra (og all PR er god PR haha ;))
      Har jeg lov til å spørre litt om du kan spesifisere hva du mener med:
      – Dårlig kvalitet/ rotete (hva synes du er rotete osv?)Det er jo ikke bra at du ikke har lyst å bla videre hehe!
      (Skal forresten endre header snart, men har ikke kommet til det enda! :))
      også: Takk for bildetipset; har tatt det til meg🙂 Desverre kan det bli vanskelig å skrive variert når det er en utvekslingsblogg… Men det blir nok bedre når jeg faktisk er i USA, tror du ikke?;) !
      I tillegg: Jeg har faktisk blogget daglig men ikke de siste ukene grunnet tentamener, og skole generelt så haha der unnskyldte jeg meg, hehe sorry!
      Tusen takk igjen, det er utrolig greit med tilbakemelding, og jeg tar det selvfølgelig med meg videre (også dersom du skulle ha noe mer på hjertet..)

      Elisabeth

  8. 6 juni, 2009 10:20

    Vi var der klokka 11 på fredagen. Akkurat når det åpna;)

    • 6 juni, 2009 13:31

      Ahh, jeg jobbet der fra 16 – 22.30 skjønner du så jeg tenkte ; høh? har jeg oversett dere? haha
      men jaja🙂

  9. Macroflower - Julie Susanne permalink
    6 juni, 2009 15:00

    SV: Hei!🙂 Bare gøy å vurdere, hehe. Jeg mente at det var litt dårlig kvalitet på headeren. Og med rotete design, mener jeg at det er skrift overalt, og ikke noe tydelig skille mellom meny osv. Beklager hvis det ikke kom så tydelig fram.
    Skjønner selvfølgelig at du ikke får blogget så ofte pga prøver og sånt. Men stå på🙂

    • 6 juni, 2009 15:02

      Hehe skjønner! Jeg prøver meg faktisk på ipublish nå for det er faktisk lettere med css osv! Så vi får se hva det blir til! Helt enig at det er mye tekst men jeg får prøve meg litt frem!🙂 Igjen; takk

  10. Macroflower - Julie Susanne permalink
    6 juni, 2009 15:27

    SV: Bare hyggelig (:

Legg igjen en kommentar

