Skip to content

Situationen e så sjuk

8 juni, 2009
tags:

Hjemme fra sykehuset nå, og det skulle bare mangle! Beklager godtfolk; Det blir ingen narkose-blogging denne gangen grunnet denne handlingen:

 

Elisabeth tusler halvnaken inn på operasjonssalen og blir møtt av gode sykepleiere som putter en nål i armen og smeller opp diverse smertestillende og intravenøst mens hun blir bedt om å ligge på venstre side og slappe av og tenke på noe godt. Jaok.

Elisabeth: Si fra når dere smeller opp narkose da!

Sykepleier: Jaada det skal vi. Dette er bare smertestillende.

Elisabeth: Oh noo jeg er helt i ørska nå! Nå har du fôret meg med narkose, sant?! Ånei, da må jeg snakke fort!!!! (Forteller resten av en historie .. tror jeg.)

Sykepleier: Neei, dette er smertestillende, Elisabeth.

Elisabeth: Åja, men si ifra når dere putter det inn i meg for jeg vil vite når jeg skal slutte å prate for det blir så dumt å fade ut…

Neste jeg vet er at jeg er våken (eller er jeg det?), og en sykesøster sier: «Nå er du ferdiiig». Næmmen farsken da! Jeg begynte jo aldri? Så litt protesterende sier jeg «Jamen, du sa jo ikke fra at du tok i narkose!?»

Sykepleier: Jooda det gjorde jeg🙂

Elisabeth: Åja. *sovner igjen*.

 

Dette er THE REASON til hvorfor jeg ikke narkose-blogget. Jeg sov, lenge, og ble vekket ved «stengetid». Første operasjon hvor jeg hverken var kvalm eller noe særlig trøtt. Litt i ørska men ellers i fin form, og det er jeg fremdeles. Ikke vondt i foten en gang, men antar det begynner i morgen. Kjører på med Pinex Forte og håper på det beste!

 

gips and fot

 

Gips me away, Elisabeth

7 kommentarer leave one →
  1. 9 juni, 2009 08:45

    Haha. bra det gikk bra da..🙂 samme skjedde med meg når jeg tok vekk mandlene «si ifra når dere tar narkosen da», «jaaada», smack, så sov jeg..

    • 9 juni, 2009 11:45

      Jaada, det ordnet seg vettu😉 Haha, lættis. Jeg tror de lurte meg, og det gjør meg litt arg! Men det går bra🙂 Forresten så har de mye smør på brødskivene de serverer.

  2. Lee permalink
    10 juni, 2009 01:36

    I notice from your blog that you are interested in going to the Ohio Norsemen’s Syttende Mai Fest in Cleveland next year. We were there this year with another Elisabeth (AFS-Bergen) and we’ll be there again next year with Hanne (AFS-Sandefjord). Ask Hanne about her Ohio Norsemen T-shirt. You might also be interested in the Norwegian Christmas party hosted by the Ohio Norsemen in December.

    Lee (Hannes vertspappa)

    • 10 juni, 2009 01:44

      Ah I know Hanne🙂 I will ask her. I didn’t know they held a Christmas party as well, that’s very cool! Thank you🙂
      Elisabeth

  3. astridicanada permalink
    10 juni, 2009 14:05

    Nam, det så kjeempefint ut på rommet du lå på?

  4. 11 juni, 2009 16:47

    Tusen takk!🙂
    Gratulerer med vertsfamilie, du også😉

Legg igjen en kommentar

