Skip to content

All my friends are dead!

12 juni, 2009

To gode nyheter:

1. Jeg kom ikke opp til muntlig eksamen.

2. Turboneger spiller stadionkonsert på Nesodden i kveld, og jeg har billett.

 

Generelt er jeg ikke i form til å gå noe særlig både grunnet smerte og ulempene ved de smertestillende jeg tar grunnet smerten. Uansett kan ingen ting stoppe meg fra å dra på den konserten🙂 Jeg får heller ta konsekvensene av det senere…

 

Yay, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. 12 juni, 2009 14:42

    Jeg skal, jeg skal, jeg skal!:D

    • 12 juni, 2009 15:32

      Hehe vi ses da❤ Selv om jeg kommer til å chille langt bak!😀

  2. 12 juni, 2009 15:28

    Du får kose på deg på konsert:) Det blir sikkert bra!

  3. 12 juni, 2009 21:56

    Eg visste kje du bodde på nesodden? :p Meen åå, turboneger konsert! du må kosa deg ;D

Legg igjen en kommentar

