Skip to content

Ferie-feeling

16 juni, 2009
tags: ,

Jeg kjenner det så sykt på hele kroppen at det er ferie nå! Helgen var rimelig stille, og jeg lå rimelig mye ute og solte meg -gips stopper meg ikke- og så på film (Forgetting Sarah Marshall er konge). Nå har jeg fått meg en fin sommerfarge (øh, det kommer seg i hvert fall), og fra i går til i dag hadde jeg besøk av Simon (han bor på Gran Canaria egentlig…) 🙂 Veldig hyggelig! Vi gjorde ingen ting og det var gøy 🙂

Hva har du gjort i helgen?

sommerbillede

 Love, Elisabeth

9 kommentarer leave one →
  1. 16 juni, 2009 19:33

    Heeey! Jeg tror nesten vi har like solbriller 🙂

    • 16 juni, 2009 19:42

      haha det er noen år gamle Ray-Ban Wayfarer’s. Elsker de ❤

      • 16 juni, 2009 19:59

        Da må jeg nok skuffe deg og si at vi ikke har like briller likevel :p

      • 16 juni, 2009 20:15

        hahah, jeg vil heller skuffe deg ❤ Ray-Bans er konge 🙂

  2. 16 juni, 2009 23:42

    DU er søt 😀

  3. bjørn permalink
    18 juni, 2009 11:19

    Hei Elisabeth.
    med tannregulering eller “grillz” å med krykker og gips er du den kuleste!!

    Hvorfor gips liksom?har du,byttet gipsen enda?
    jeg skal til mandag,kanskje den blir blå:)eller rød:)

    • 18 juni, 2009 12:36

      Hei, hvilken Bjørn er du? 😀
      Jo takk du, gips pga operasjon i ankelen, og jeg skal bytte den i slutten av måneden!
      Fett med farget gips, creds for den! 🙂 Men da bytter du ikke på ahus tydeligvis for der har de ikke farger 😦 Ja, jeg sjekket 🙂

  4. bjørn permalink
    18 juni, 2009 13:27

    Jeg er den lille bjørnen Knut,:)som ikke er så liten lenger,å som har vært like uheldid som deg:(

    jeg syntes det er vanskelig med krykker,fikk plutselig ett helt annet syn på trappene:(

    Ikke så lite slitsomt å må gå ut nede å rundt huset for å komme opp,men vi overlever de ukene:)

    Fin blogg du har,følger deg litt jeg hvis det er greit da:)ikke for å snoke:))

    see you.

    • 18 juni, 2009 19:01

      Ikke lett med de trappene, nei! Men det bygger karakter, haha. Takk, følg i vei, det er bare hyggelig!
      snakes on a plane 😉 Hyggelig at du kommenterer BjørneKnut! 🙂

Legg igjen en kommentar

