Skip to content

Oslo – London – New York City

17 juni, 2009

Da har jeg endelig fått reiseinstruksen (og en fin gul bagasjelapp…) fra AFS, og jeg gleder meg bare enda mer nå! Så 12. august 2009 bærer det av sted! Oppmøte på Gardemoen (hvor jeg skal ha med meg mine to aller nærmeste til å si farvel; Rikke og Pernille) kl. 13:30 presis! Siden ser reiseruten slik ut:

12.aug.09      BA0767      Oslo/OSL      16:55            London/LHR      18:15      12.aug.09

12.aug.09      BA0183      London/LHR      20:00            New York/JFK      22:30      12.aug.09

 

Da drar jeg og et knippe flotte ungdommer (38 stk) på reisen som vil forandre alt. Alle tidspunktene er så klart lokal tid, så det vil si at vi til sammen skal reise i nja.. 11.5 timer (inkl. ventetid i LDN, men ikke med «ventetiden» i Norge! Så vet vi det :))

Fra London skal vi (i følge Kristian) fly i et sweet Boeing 747 fly (jumbojet vettu 😉 ) med to etasjer osv. Håper inderlig han har rett. Forresten så skal jeg og Thomas Oskar lage en film fra flyturen/reisen over dammen, så stay tuned for den!

 

 

Senere skal jeg søke «travel authorization to USA», fordi det er krav om det. Enkelt og greit. Dette er en kjapp greie på nettet og visum og alt er i boks så dette er vel siste milepæl.  Håper jeg, atter en gang 🙂

 

I’m leaving on a jetplane, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. atlesyversen permalink
    18 juni, 2009 19:19

    Fy søren, du aner ikke hvor sjalu jeg ble nåå!!
    Kos deg masse da 😀

  2. 18 juni, 2009 21:10

    jeg flyr gjerne med det flyet! hah 🙂

    • 18 juni, 2009 21:38

      Hehe, ser den! Så flaks DU har da, som skal fly med oss ❤ weheee. Du blir med på filmen, ja?

      • 19 juni, 2009 02:03

        Ja, heldig med den gitt ❤
        Ey, film! Tjæ, jeg kan da bidra med noen snasne grimaser etc.? Neira, jeg stiller opp!

  3. 18 juni, 2009 23:14

    fy faen, jeg liker at du ikke nevnte meg i det hele tatt i det innlegget her 😦

Legg igjen en kommentar

