Skip to content

Endringer

18 juni, 2009

Ja, som dere kanskje har sett, så har det skjedd noen endringer på bloggen. Jeg har vært flink jente og tatt tak i master CSS-stylesheet’en, og nå endrer jeg den for å prøve å sette litt preg på bloggen. Det kommer også ny header så fort jeg plukker opp mine gamle «skills» i Photoshop (Elements, vel og merke.) -med mindre noen stiller seg til rådighet og kan hjelpe meg med en header kanskje?-

 

Stay tuned, Elisabeth

————————————————————————————————————————-

Thank you to Richard for all assistance related to CSS-stylesheet and guidance! I owe you.

5 kommentarer leave one →
  1. 18 juni, 2009 21:19

    Hallo, det ble skikkelig stilig ! Hm jeg vil også ha sånn stilig! Men jeg tror ikke har helt skills innenfor css-koder. ehe.

    • 18 juni, 2009 21:40

      Aw takk ^^ Det er ikke ferdig og jeg endrer det jo stadig så det skal bli perfect! Jeg kan alltids hjelpe deg litt om du vil, men det er mye arbeid, så det krever at du jobber med det også! 🙂 Jeg hadde ikke skills jeg heller, men jeg har lest meg opp på det og det funker helt greit! 🙂

  2. 18 juni, 2009 21:39

    sv: takk ! 😀 jaa, fornøgd so langt i vertfall 🙂

  3. atlesyversen permalink
    22 juni, 2009 00:28

    Hei 🙂 Når jeg skulle prøve å skifte design på bloggen min, kom det sånn melding at jeg må betale for det! Måtte du det!? Har wordpress altså. Designet ble veldig fint btw 😀

    • 22 juni, 2009 12:49

      Jepp, jeg har betalt, MEN synes du at i underkant av 100 kr. er mye? Det synes ikke jeg for et år med fritt designskifte 🙂 Alt annet på wordpress er gratis og det har mange fordeler som andre «gratis ditt og datt» sider har, og vi betaler jo ikke for noe annet 🙂 og; Takk ^^
      Det er jo opp til deg om du vil betale selvfølgelig 🙂 Men ja, man må betale for upgraden.

Legg igjen en kommentar

