Skip to content

VG-lista topp 20

18 juni, 2009
tags: ,

Hadde egentlig ikke tenkt til å dra dit, men etter å ha sett artist-lista så tror jeg søren meg at jeg skal dit allikevel!

Artistene som skal opptre er: a-ha, Aqua, Paperboys, Kool & The Gang, Fuentes/Lind/Nilsen/Holm, Alexander Rybak, Yohanna, Lene Marlin, Erik & Kriss, Karpe Diem, Jadakiss, Metro Station (♥), White Lies, Timbuktu, BigBang, The Noisettes, Tone Damli Aaberge, Samsaya, Donkeyboy, Eva & The Heartmaker og OnklP/Joddski/Chris Lee.

Så; after careful consideration (øhm, etter at jeg så den konge artistlisten) så har jeg bestemt meg for at jeg ikke kan gå glipp av det! Jeg får kose meg utenfor på en stol et sted da vettu!🙂

 

Skal du på VG-lista?

Shake it, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. 19 juni, 2009 01:18

    Kanskje vi ses da🙂

  2. golnaz permalink
    19 juni, 2009 18:21

    Ush…dit skal jeg også..håper jeg møter deg!(L)

  3. Mariper permalink
    26 juli, 2009 14:41

    Har veldig lyst dah, men trenger svar på 2 spørsmål først:

    – Er det i Bergen, 29 Juli? x’D
    – Er det helt gratis? Ö

Legg igjen en kommentar

