Skip to content

«Hii, it’s Elisabeth»

28 juni, 2009

Så hylte hun.

Jeg ringte vertsfamilien min i går, og det må være noe av det morsomste jeg har gjort på lenge! Etter at Char/vertsmoren min skrek, sa Tom, Jen og Ryan «What!?» og Char skrek ut «IT’S ELISABETH». Det var en kjempekoselig samtale på 25 minutter hvor vi snakket om alt og ingenting. De har også nå fått seg ny hund (hentet han hjem i går) som heter Tyson. – Jeg legger ut et bilde av han når jeg får det🙂

 

Ellers er det (som jeg kan se) et par av dere som har prøvd å gå inn på siden «Kontakt«. Da har dere kanskje også sett at siden er passordbeskyttet. Grunnen til dette er fordi at jeg ikke synes at hele verden skal kunne vite hvordan de skal kontakte meg, ergo: siden er for venner og familie så de kan kontakte meg når jeg er i USA. Da blir det nok slik at de som ønsker tilgang må spørre meg om passordet, og sånn er det!🙂

 

So; contact me. Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 29 juni, 2009 00:14

    sv: Tusen takk! Endelig fikk jeg vite det😀

  2. 29 juni, 2009 02:37

    sv: Det skal jeg huske! Fin blogg du har forresten🙂

Legg igjen en kommentar

