Skip to content

På en god dag er det lov

2 juli, 2009

Dette:

Kan fort føre til dette:

 sign. Badboni

Ny gips… Minner gjerne om at jeg byttet gips for to dager siden også. Legen; Badboni sa (ironisk) at nå fortjente jeg kun en stygg gips og derfor lo han en ondskapsfull latter da jeg fikk en liten «kul» (krøllet gips) bak på leggen. Han spurte om han vær så snill kunne signere den og han skrev «Utakk er verdens lønn! :)» og det var det.

OBS: Gipsen var våt fra før av så derfor benyttet jeg sjansen og badet skikkelig før det var på med ny gips.

 

God sommer! Elisabeth

One Comment leave one →
  1. 4 juli, 2009 05:12

    sv: USA høres jo ut som en topp plass å studere! Jeg misunner at du skal dit ;o Det blir nok kjempe morsomt og lærerikt!

Legg igjen en kommentar

