Skip to content

Jeg liker å fly.

7 juli, 2009

Nå drar jeg til Rygge flyplass, fordi jeg skal til Trondheim!

Tjohei, og dere skal ikke se bort fra flyplassblogging heller, nei! Vic har igjen inspirert meg. ♥

Safe trip to Hell, Elisabeth

10 kommentarer leave one →
  1. 7 juli, 2009 15:12

    Hei Elisabeth!
    Jeg bare lurte på om man må betale ellernoe for å endre CSS greiene i wordpress, slik du har gjort:-)?
    Digger bloggen!

    • 7 juli, 2009 23:17

      Hei Caroline! Ja, du må betale for CSS upgrade under upgrades på wp-admin siden 🙂 Det koster under hundrelappen for et år med redigering av CSS etc, derfor absolutt verdt det om du ønsker å bruke tid på å «stelle» bloggen din, om du skjønner? Om du trenger hjelp kan du selvfølgelig spørre meg eller se på forumene på wordpress.com 🙂
      Hyggelig at du leser bloggen!

  2. 7 juli, 2009 20:31

    neineinei, du skal jo ta toget! TOGET!
    Jeg skal jo stå på Koppang stasjon og vinke til deg joooo!!

  3. 8 juli, 2009 10:08

    seriøst? 😀
    hvis jeg ikke jobber, så skal jeg søren meg stå på stasjonen og vinke til deg!! DET skal jeg 😀

    • 8 juli, 2009 12:29

      Haha ja, seriøøst! Vi drar nok hjemover den 19. 🙂
      Hørt at Gudrus ikke kan leke med oss allikevel? 😦

  4. 8 juli, 2009 22:38

    hææh, hva?! jeg har jo dreve og streva med å få bytte vakter og greier.. 😦 FASSAN

    • 8 juli, 2009 22:41

      Jamen hun sa det bare sånn tilfeldig på face 😦 ÅÅEH! Kunne du eller kunne du ikke komme til meg 31. btw?

  5. 9 juli, 2009 11:54

    😦
    Jeg kan ikke, skal jobbe den dagen…

Legg igjen en kommentar

