Skip to content

Ok, null flyplassblogging.

7 juli, 2009

Og til de som hadde forhåpninger om det må jeg bare unnskylde; men nå skal dere høre:

1. Flyet ble forsinket

2. Jeg forsinket det mer fordi jeg måtte ha heis og heisen funket ikke så jeg ble trillet overalt før vi kom oss til flyet (Vi = jeg og «Jeg reiser alene»-barna).

3. Jeg sovna på flyet

4. Jeg våknet av kommentaren fra gutten bak meg «Å Å Å VI GÅR INN I BATALJONEN, DET ER EN BATALJON AV SKYER!!»

5. Ble hentet på flyplassen, dro hjem, mat.

6. Michael Jackson’s memorial.😦

7. Har bare vært opptatt, OK? Greit🙂

 

Nå er det snart leggetid!

Har noen noen idéer til hva jeg og kusina mi kan gjøre i morgen, i kjære kjære Trondheim?

Godt å være med trollungan igjen, Elisabeth

2 kommentarer leave one →
  1. 8 juli, 2009 12:45

    Ja, kornene er gode:) Litt søte kanskje, men det skader vel ikke? Hehe..

Legg igjen en kommentar

