Skip to content

Headerhelsike

8 juli, 2009

Jeg har prøvd og prøvd å lage en header som «sitter godt» om dere skjønner hva jeg mener? Jeg lagde to stk her om dagen og de ble kjempefine (Roll synes også det, bare spør henne!), men desverre var de for små😦 Gahhh!

Jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne lage en større versjon av en av disse to:

Header 3# 1

Header 2# 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du? Which one do you like more as a header?

Vi prøver igjen, Elisabeth

14 kommentarer leave one →
  1. 8 juli, 2009 15:48

    #2! Veldig fine begge to, da:)

    • 8 juli, 2009 15:55

      Hehe takk, jeg skulle bare ønske at den headeren kunne vært stor så det passet!😦 haha

  2. 8 juli, 2009 17:03

    header nr 2:) men begge var fine. 2eren var best!:P I dag er det by the way 35 dager til vi drar…:P

  3. 8 juli, 2009 17:10

    2 syns nå jeg!❤

  4. 8 juli, 2009 21:34

    Hajo!
    Flott blogg:D
    Jeg ville nok personlig valgt header nr 2:) Men begge var fine;)
    Ta gjerne en titt hos meg og:)
    Ha en super dag videre og nok engang flott blogg:D
    Nina Kanin

    • 8 juli, 2009 21:46

      Takk takk, Nina Kanin! Vi får nå se hvor headeridéene tar meg hehe! Takk det samme🙂

  5. 8 juli, 2009 22:13

    2:D

  6. 9 juli, 2009 13:53

    Hvis du bruker photoshop eller et annet program hvor du kan stille inn pixler på bildet, så kan du bare kopiere originalheaderen på temaet du har valgt, inn i photoshop og så klikker du bare på canvas size. Når du vet størrelsen så kan du åpne et nytt «dokument» og stille størrelsen til det samme:) Kanskje visste du dette fra før av? Men tenkte jeg kunne si ifra;)

    • 9 juli, 2009 19:19

      Joda, men poenget er å få en større header, ikke en avlang en som er på Vigilance temaet. Derfor har jeg CSS-upgraden og kan nå bestemme størrelsen selv, MEN disse bildene var for små til å være egen størrelse om det er noe logisk😛 hehe så jeg må rett og slett finne et større bakgrunnsbilde, så får vi se🙂 Evt må jeg bare bruke originalstørrelsen. Gah😦
      Takk for tipset🙂

  7. 9 juli, 2009 18:00

    Likte #2 best🙂

  8. Janan permalink
    10 juli, 2009 22:22

    KURRANT… trenger ikke si mer azz… KURRANT

Legg igjen en kommentar

