Skip to content

Header!

10 juli, 2009

Som dere kan se så har jeg, etter mye om og men med CSS-koder og redigering, fått en ny header. Den er laget av meg og jeg må inrømme at jeg er litt stolt! Nå må jeg leke litt med CSS-kodene igjen for å endre farger rundt om på bloggen så den matcher headeren, haha😉

—————————————————————————————————————————————

As you can see; I have, after a lot of struggle with CSS-codes and editing, got a new header. It is made by me, and I have to admit I’m a litt proud! Now, I have to go play a little with the CSS-codes again to change the colors on the blog so it’ll match the header, hehe😉

You like? Elisabeth

18 kommentarer leave one →
  1. 10 juli, 2009 23:02

    Headeren ble veldig fin! Du får ha lykke til i USA🙂

    • 10 juli, 2009 23:06

      Takk Anett! Du får ha masse lykke til og glede i New Zealand! Følger nå med på deg😉

  2. 11 juli, 2009 00:14

    jäte fin header:) jag har bytt bild i tävlingen nu så din nya header är där:)

  3. 11 juli, 2009 00:18

    It looks great, congrats!

    If you have any CSS questions and/or need some help, feel free to contact me (through my blog or via email); if I know how to do it, I’ll be happy to lend a hand.

    Best!

  4. 11 juli, 2009 03:37

    NICE header😀

  5. ninakanin permalink
    11 juli, 2009 14:21

    Headeren ble kjempe fin:D Bra jobba:D
    Lykke til i USA;) *misunne*

    *NinaKanin*
    http://ninakanin.wordpress.com

  6. 11 juli, 2009 15:54

    SV: Det er nok ikke umulig;)
    Spennende og flott blogg fanger oppmerksomheten min lett så;)

  7. 13 juli, 2009 00:59

    veckans blogg vinnaren är utsed:) är det kanske du;)?kika in och titta

  8. 14 juli, 2009 01:15

    På nettet:P Har funnet mange andre dumme regler i andre stater også.🙂

  9. 14 juli, 2009 19:03

    http://cel.webby.no/nyhet.asp?nid=122 og http://nettsnakk.no/artikkel/rare-lover-i-usa og så har vi jo google da. bare søk der.🙂 latterlige regler altså🙂

  10. 15 juli, 2009 19:26

    Lenge siden jeg har lest bloggen din nå!

    Headern var veldig fin, men har du vurdert å legge et bilde av meg der eller?? Da tror jeg den hadde vært helt perfekt (Selv om alle headere med bilde av meg på er perfekte da).

    Btw, så skal du og Martin gjenforenes på flyet. Just so you know…

    Koz =)

  11. 23 juli, 2009 13:21

    Qlt design og likte skikkelig godt headeren min😉

    • 23 juli, 2009 14:49

      Hyggelig at du likte headeren…din. Men takk for design-komplimentet🙂

Legg igjen en kommentar

