Skip to content

Nå skal dere høre…

18 juli, 2009

Ja, jeg vet ikke om jeg skal unnskylde meg eller ikke egentlig fordi jeg ikke har blogget på lenge, men:

– Den 11. juli ble jeg innlagt på sykehus. (Følg med for et kommende innlegg om dette)

– 13. juli ble jeg skrevet ut og 14. juli dro vi fra Trånnjæm til Åndalsnes. Aldri hørt om? Nei? Trollstigen? Kanskje? Ok, men uansett så har ikke mommo og morfar Wi-Fi -enda- og derfor blir det ikke blogghumør når 3 snørrunger (inkl. meg) deler på én stasjonær PC.

– Jeg har nå stjålet (LES: Lånt. Jeg leker bare tøff) internettkabelen fra den stasjonære og sitter nå deilige 68 cm unna den, i senga mi ♥ Slenger derfor inn et innlegg så dere ikke tror jeg er død, for (heldigvis) døde jeg ikke på sykehuset som dere ikke visste jeg lå på.

– Hjemreisen er på mandag, så da er det Wi-Fi og mer blogging🙂 Bare hyggelig!

 

Takk for oppmerksomheten, Elisabeth

No comments yet

Legg igjen en kommentar

