Skip to content

I morgen…

22 juli, 2009

… tar jeg av gipsen! 6 lange uker har gått forbi og nå skal den endelig av. Så blir det trening, trening, trening så jeg kan gå selvstendig så fort som mulig! Kun en ankel og en nese igjen på operasjonsplanen nå! Heldigvis ikke før neste år😉Gipse-laura

 

Får håpe jeg ikke brekker noe i USA, Elisabeth

6 kommentarer leave one →
  1. 22 juli, 2009 15:46

    Oi, så tidlig du fikk familie da! Det så ut som en kjempebra familie😀 Du kommer sikkert til å få det kjempebra der.
    Er det greit at jeg linker til deg?🙂

    • 22 juli, 2009 16:12

      Selvfølgelig, haha! Men 1. mai er ikke veldig tidlig… folk får gjerne i februar og i påsken osv, det er mer «tidlig» synes jeg😛

  2. 22 juli, 2009 20:33

    Hmm, jo, er vel kanskje det :p Men er tidlig for meg da, siden jeg ikke har fått enda x) Hehe.

  3. 23 juli, 2009 07:35

    Hope your leg is better… If you don’t mind me asking, how did you break it?

    • 23 juli, 2009 12:07

      It is, I can walk already (only a few meters but oh well haha). Oh I never broke it, I was born with my tendon kind of laying on the ankleknuckle in stead of around it, so I had surgery so it’s in place now🙂

      • 23 juli, 2009 19:48

        I’m glad it now is where is supposed to be and that it’s healing fast.🙂

Legg igjen en kommentar

