Skip to content

ENDELIG!

23 juli, 2009

Ja, endelig har jeg tatt av gipsen og holder nå på å trene opp høyrefoten min -forhåpentligvis for siste gang! To ganger er mer enn nok, takk som byr.

Nå skal jeg pakke til Hvaler med Rikke! Vi drar… vi vet ikke, men vi blir der i helga! Kanskje vi mobilblogger!? Vi får se.

Random trønder-tre :)

Stay tuned, Elisabeth

3 kommentarer leave one →
  1. 24 juli, 2009 10:57

    Gratulerer med fjerning av gipsen! 🙂

    Også lurte jeg på en ting; hvordan får du et bilde av deg selv som et ikon når du kommenterer? Jeg får bare tulle-ikoner, og da jeg på innstillinger prøvde å fikse dette ved å laste opp et bilde av meg fikk jeg opp en feil melding. Skjønner meg ikke helt på det… :p

    • 28 juli, 2009 15:35

      Nei hvis det kommer en feil opp må du kontakte wordpress administrasjonen 🙂 Det er under settings!

  2. 27 juli, 2009 02:21

    Så deilig! Jeg husker gleden var stor da jeg tok av gipsen min fra høyrehånda da jeg gikk i femte. Jeg hadde den dog bare på en uke, men jeg kan huske det var befriende å få den av!

Legg igjen en kommentar

