Skip to content

Bare TO uker!?

29 juli, 2009

Det er bare TO uker til jeg drar til USA nå, og det synes jeg kom litt brått på!

Jeg og mamma var faktisk på «USA-shopping» i dag, som vi kalte det, for å prøve å finne gave til vertsfamilien og «nyttige ting» (les: klær?) til meg🙂 Skulle hatt en «like-button» på livet. Nok om det! Jeg fant naturligvis ikke en gave, for jeg ha’kke peiling på hva jeg skal gi dem! Hva ville du gitt en familie som velger å ta deg inn i livet sitt i et år?

 

Om to uker begynner også den store amatørproduksjonen av filmen «Utveksling: the Movie» av undertegnede og Thomas Oskar! Jeg vet du gleder deg allerede, ikke lyv🙂

 utveksling simpsons movie!

Are you ready? Elisabeth

10 kommentarer leave one →
  1. 30 juli, 2009 10:33

    Heftig!😀

  2. 30 juli, 2009 13:46

    Vaffeljern og scrapbook! Det er planen så langt hvertfall!

    Ja, og ostehøvel;)

  3. 30 juli, 2009 14:02

    Ostehøvel!!! Så ville jeg brukt den selv, så klart – ostehøvelen er undervurdert. Og noe bildebok om Norge eller noe annet Norgeshit:)

  4. 30 juli, 2009 16:24

    Jeg har ikke fått familie enda men har allerede begynt å lage en kokebok med litt fakta om Norge og norsk mat og slikt til dem🙂 Ellers planlegger jeg melkesjokolade, ostehøvel og en eller annen Norge-tskjorte, haha🙂

  5. 30 juli, 2009 23:29

    hehe, så bra det bilde til filmen ble:D

  6. 31 juli, 2009 11:10

    Jeg reiser om bare 4 dager!!

    Jeg skal gi familien ostehøvel, bok om norge melkesjokolade osv. typisk norske ting🙂

  7. 1 august, 2009 15:37

    i know.. men det går i andre banker!

  8. 1 august, 2009 16:04

    de som har fått, har sparebank 1, handelsbanken eller notar(eller no)🙂

  9. 5 august, 2009 23:35

    idag er det bare 1 uke! syykt🙂 og med tanke på filmen; GLED DERE!

Legg igjen en kommentar

