Skip to content

Jeg vet ikke hvordan jeg mobilblogger vel?

29 juli, 2009

Hadde jeg visst det, så hadde jeg jo gjort det som jeg sa jeg skulle; men jeg fant ikke ut av det, saant! Er det noen som vet hvordan man mobilblogger med wordpress?

Nuvel.. Jeg kan vel kort oppsummere min lille getaway med noen simple bilder, men de er innelåst på mobilen for jeg finner ikke kabelen. Dere får se senere🙂

 

Takk for turen, Rikke ♥, Elisabeth

One Comment leave one →
  1. rikkeinorge permalink
    2 august, 2009 11:08

    Vi prøvde hvertfall å finne ut hvordan man mobliblogger da!😛 Og vær-så-go’ for turen ;)<3

Legg igjen en kommentar

