Skip to content

Hjemme fra España!

10 august, 2009

Da var jeg hjemme igjen fra Spania med Sjøstjerna. Takk for turen, den var uforglemmelig🙂

Nå prøvepakker jeg, ordner med papirene jeg skal ha med over, stresser med gave til vertsfamilien (Ja, jeg utsatte det helt til siste liten, flink Elisabeth), og begynner faktisk å kjenne på kroppen at jeg skal reise vekk fra alt jeg kjenner i et år om kun 2 dager. Skjønner knapt hva jeg skal begi meg ut på, men jeg vet det blir bra! Sånt vet man bare🙂

 

Bilde 004Mailer med vertsmoren min, Char, ganske ofte nå og skal ringe henne i morgen for å ta en liten prat før jeg reiser til dem. Jeg tror jeg skipper bloggingen til jeg har kommet frem til the Yetzer’s og trukket pusten, men vi får se hva jeg gjør.

 

Koz og klemzz, Elisabeth

5 kommentarer leave one →
  1. 11 august, 2009 16:17

    Ses i morgen🙂

  2. 11 august, 2009 21:13

    Hei!
    Jeg har tenkt å reise til USA neste år med AFS, men jeg bare lurte på en ting. Når du skulle betale deltakeravgiften, betalte du alt på en gang, eller litt og litt?🙂

    PS. Gleder meg til å lese om året ditt i USA😀

    • 11 august, 2009 23:42

      Hei Silje Therese! Vi betaler avgiften litt etter litt. Så hyggelig å høre🙂

  3. 11 august, 2009 23:51

    Okei🙂 bare hyggelig🙂 hihi

  4. 12 august, 2009 00:19

    Jeg reiser også imorgen og gavene mine er ikke helt ferdig enda. HELLO.

Legg igjen en kommentar

